אני מעריץ את אריאל זילבר. נולדתי לזה, לקח לי כמה שנים להבין מי זה אבא שלי ומה הוא עשה במוזיקה, ובגיל 15 הצטרפתי להופעה של מאיר אריאל בים המלח כשאבא שלי מנגן גיטרה ושלום חנוך ואריאל התארחו, ואז הבנתי מה טוב בחיים, ונדלקתי. בדרך חזרה הביתה התחלתי לחקור את אבא על כל דבר שקשור לתמוז, שהוציאה אלבום אחד והתפרקה ועדיין השפיעה כל כך על המוזיקה בארץ מאז.
1 צפייה בגלריה
yk13596907
yk13596907
(צילום: תומריקו)
אריאל זה חופש, זרימה, קלילות, ילדותיות, הומור, כישרון ללא מגבלות, מקוריות וגאונות. הזמר הכי טוב והפרפורמר הכי טוב גם היום בגיל 80! מזל טוב אריאל. בשירים שהלחין וביצע לאהוד מנור, יהונתן גפן, מאיר אריאל, האישיות שלו תמיד הייתה בחוץ, תחושה שהטקסט מימש את הלחן בהלימה מושלמת.
אלבום חיי הוא 'רוצי שמוליק', יש שם זרימה ומשהו מאוד פרום שמתבטא בנגינה של חיים רומנו כמעט על כל הכלים ושחרור של אריאל שמגיע לשיאים ב־Movie Instead ובביצוע על סף טירוף של 'ככה את רצית אותי' בהופעה עם תמוז.
באלבום האחרון שהוצאתי, 'החיים שלי פיגוע יפיפה', כתבנו מתן אגוזי ואני שיר שהתעסק בחילוניות ובדת בישראל היום. צירפנו את הראפר מפיק מיכאל כהן שייתן וורס, ואז חשבתי שבשביל לתת תמונה שלמה יהיה מושלם אם אריאל יסגור את השיר. ביקשתי ממנו לתת את המשנה שלו. הוא מיד אמר כן, והחזיר שלוש דקות של ראפ על התפיסה שלו את החיים. כל כך אהבתי את הטקסט ש'הנשמה הכי נצחית שלי' פותח את האלבום. מלא תודה על החיבור הזה.
אני מעריץ את אריאל זילבר, אין דומה לו במוזיקה, מאחל לו עוד שנים של יצירה ורק טוב.