ברונו מארס שומר על הסביבה בישראל


הדסק הירוק של "בועות" מדווח כי שתי ההופעות הקרובות של ברונו מארס בישראל, ב־4 וב־7 באוקטובר, יעמדו בסימן הדאגה לאיכות הסביבה. בפארק הירקון יועמדו לטובת הקהל פחים כתומים למחזור אריזות של חברת תמיר מחזור. רני איידלר, מנכ"ל החברה, ציין כי "תכולת הפחים הכתומים תמוחזר למוצרים חדשים מתוצרת הארץ". בנוסף, יוצבו מכונות אוטומטיות להשבת מכלי משקה של חברת סייקל (במתחם קוקה־קולה). לאוהדי הזמר תהיה גם הנעה לפעולה: כל ההכנסות של דמי הפיקדון מההופעה ייתרמו לטובת עמותת "לתת". שתי ההופעות סולד־אאוט, כך שבסך הכל צפויים לחזות במארס כפול (אהה!) 130 אלף איש – ואם חלק גדול ימחזרו את הבקבוקים, זו תהיה תרומה נאה. את מארס מביאה קבוצת בלוסטון לייב ניישן, של גיא בסר ושי מור־יוסף.
בסר, מהלך יפה. למה לא בהופעות נוספות בעצם?
"אנחנו בהחלט פועלים להפוך את ההופעות שלנו לכאלה שמעבירות מסר של דאגה לאיכות הסביבה. מאמין שבקרוב זו תהיה התנהלות בסיסית בכל ההופעות שלנו. זה חלק מהאג'נדה העולמית שאנחנו מובילים כארגון במופעים ובפסטיבלים בעולם".

1 צפייה בגלריה
yk13596982
yk13596982
(צילום: גטי, Theo Wargo)
• תאגיד השידור כאן קטף פרס בינלאומי יוקרתי, כשחטיבת הדיגיטל זכתה בפרס החדשנות בכנס IBC הבינלאומי. כאן גבר על רשתות כמו Sky ו־TNT והנימוק לבחירה היה "שימוש בטכנולוגיה להגברת מעורבות גולשים של ספורטבאף במהלך המונדיאל והאירוויזיון". על הפודיום: תומר ברנד סמנכ"ל הדיגיטל של כאן, בן אכיאילס מנכ"ל ומייסד Sportbuff וליאור עובדיה מנהל מוצר בכאן דיגיטל. רספקט.
• 20 אלף איש השתתפו במרוץ האהבה של ת"א "RUN סינגלס HOODIES" שנערך בפעם השנייה. את מתחם ה־VIP אירח עמית פרמינגר, מנהל השיווק של HOODIES, והיה גם סלפי עם דיאן שוורץ.
• חוזרים לקולות ההם: במלאת 50 שנה למלחמת יום הכיפורים, יגיש תומר סגיס ברדיו ת"א FM102 משדר מיוחד בנושא הרדיו הישראלי בזמן המלחמה, שבו יראיין בין השאר את אריה גולן שפתח את שידורי המלחמה, ד"ר מרדכי נאור ששימש כסגן מפקד גל"צ ונלחם על "הגל המשותף", וד"ר יואל רפל שיציג את השפעת המלחמה על הרדיו.
• המרכז הרפואי צפון (פוריה) חנך יחידת טיפול נמרץ עם שר הבריאות משה ארבל ואיתן יוחננוף, מנכ''ל רשת יוחננוף, שהיה בין התורמים.
• הנהלת פרשקובסקי אירחה את עובדי החברה לחגיגות ראש השנה בשדות ים. באמנותי: הישרדות בהובלת גיא זוארץ.
• במרכז הרפואי לבריאות הנפש אברבנאל הוקם חדר מתנות חדש המיועד לשמח מטופלים ביום הולדתם. החדר נתרם לזכרם של ישעיהו (שייקה) ודבורה שויד על ידי ארבעת ילדיהם.
טל ברודי האגדי הגיע לסניף מזרחי טפחות בחדרה להרצאה על הקריירה שלו – "אנחנו במפה" – ובסוף הופתע בזר חגיגי ליום הולדתו ה־80. בהחלט נהדרת.
• יו"ר מכון היצוא איילת נחמיאס־ורבין, נשיא התאחדות התעשיינים רון תומר ונשיא איגוד לשכות המסחר אוריאל לין הוציאו לדרך את חודש הפודטק הישראלי עם שגרירים ונספחים כלכליים.
• ערב השנה החדשה ערכה קבוצת דיסקונט אירוע לציון השלמת מעבר עובדי הקבוצה למשכנם החדש ב"קמפוס דיסקונט" בראשל"צ. הפגינו נוכחות בין היתר: יו"ר הדירקטוריון שאול קוברינסקי, מנכ"ל הקבוצה אבי לוי, המנכ"לים לשעבר אורי לוין ולילך אשר טופליסקי, וכן חברי הנהלה בעבר ובהווה שיזמו וליוו את בניית הקמפוס.
עתליה שמלצר בעלת השליטה בקבוצת שלמה, מנהלת המרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא) ד"ר אסנת לבציון־קורח ואיש העסקים ויו"ר אגודת ידידי שמיר, יאיר שמיר, אירחו את צמרת הכלכלה הישראלית בחנוכת המכון הנוירולוגי ע"ש שלמה שמלצר. בריאות, כמו שאומרים בשנה החדשה.

בקטנה

רנה ראפ נבחרה לפרזנטורית בישראל של מותג תיקי היוקרה TUMI.
• חברת ICL מרחיבה את מחויבותה לנוער בסיכון – תאמץ את ניידת עלם באזור חיפה לאיתור בני נוער במצוקה.
• לקראת השנה החדשה: חברת Sodexo on site קיימה מפגש ל־300 מנהלי התפעול והמטה.
• דן אנד ברדסטריט אירחו את ערב הגאלה היוקרתי לצמרת ענף המשפט בישראל.
• עמותות התומכות בלוחמים הסובלים מפוסט־טראומה ערכו ערב מגבש בסיוע SEVEN.
יורם בדש ושמוליק מנדביצקי, מנהלי רשת מחסני חשמל, הוציאו לדרך סניף חדש באשדוד.
• מטבחי סמל חנכו שואו רום בראשל"צ, עם עו"ד יוסי כהן והמעצבים דניאל חסון ודורית וינברן.
• חברת קריאטיב פי תעניק חסות ל־wellfest בסלינה ביץ' בת"א.
• עובדי דינמיקה רשתות שיפצו דירות של מעוטי יכולת, רכשו ציוד והעבירו ארגזי תרומה לנזקקים. יפה.
• קבוצת 19 הוציאה לדרך חברה פיננסית בצפת וחברת הייטק בירוחם.

מינויים

• עו"ד דורון מוזט מונה לסמנכ"ל משברים בקבוצת התקשורת unik.
דוד דקל מונה למנהל המחלקה להנדסה רפואית באיכילוב.
בר איינהורן מונה למנהל פעילות חברת ההייטק Cribl בישראל.
• ד"ר שרה הנקלמן־הילברנד מונתה למנהלת פיתוח החינוך הטכנולוגי בשוק האירופי בחברת Epson מדוניצה.
ורד אורן, סמנכ"לית התקשורת וקשרי החוץ במכון התקנים, נבחרה לנשיאת ארגון משתמשי התקינה הבינלאומי.
מירי איזין מונתה לראש המכון למדיניות נגד טרור באוניברסיטת רייכמן.

תשאירו טיפ

רם סידיס, מנכ"ל החברה למשק וכלכלה (המשכ"ל): "תכניסו לרשימות שלכם את מסעדת בית השף במכבים, שמציעה קולינריה ביתית משובחת עם טאץ' של שף אבירם דותן. אני חוזר למקום בזכות תבשיל האסאדו, אבל לא פחות מכך הודות לגינה המטופחת ולאווירה.

הזמינו אתכם

3־5 באוקטובר, פסטיבל אבו־גוש למוזיקה קלאסית, ג'אז ומוזיקה אתנית. יופיעו: אמנים מובילים בז'אנר מישראל ומהעולם, מחוץ לאולמות הקונצרטים המסורתיים.

מדרגות לגן עדן

קבוצת "מוקד אמון" תומכת ביחידת חילוץ והצלה 669 במסגרת פרויקט "אמץ לוחם" והשתתפה בערב ההוקרה השנתי "חלוצים בראש המחנה". אורח הכבוד היה הרמטכ"ל רא"ל הרצי הלוי.