מסיבת החתונה של קארין סנדל והדר רפאל

4 צפייה בגלריה
yk13598661
yk13598661
(צילומים: סשה קוזלוב, אינסטגרם)
חודשיים אחרי שהתחתנו במיאמי, עשו זאת אתמול קפטנית נבחרת ישראל במיל' הכדורגלנית קארין סנדל ובת זוגה הדר רפאל באופן חגיגי קצת יותר, מול 600 מוזמנים במתחם "מול הים" בנתניה. את החופה ניהלו כוכבת המרוץ למיליון יעל כרמון (שהתקשתה להסתיר את הדמעות במהלך הטקס) ושדרנית הספורט רותם ישראל.
השתיים הכירו לפני כשנה דרך חברים משותפים. לפני כן הייתה סנדל בזוגיות עם ישראל אוגלבו במשך כמה שנים. בראיון ל"7 לילות" ב"ידיעות אחרונות" השנה, סיפרה קארין: "זאת זוגיות ראשונה שיש בה את אותו קצב חיים והיא גם מאוד מרימה ומכילה".
נכחו אמש באירוע: אירית רחמים, ישראל וסורלה קטורזה, נאור גלילי, מרב מיכאלי ועוד.

עלילות המנטליסט הצעיר בניו־יורק: נבו אבוטבול שמשרת בצה"ל כמנטליסט הצבאי הראשון, הוטס במיוחד לשבוע האופנה בניו־יורק לסיבוב הופעות ופגישה עם ראש העיר אריק אדמס. ל"עלוקה" נודע כי השניים כבר נפגשו לפני כמה חודשים והחלו לעבוד על שיתוף פעולה חינוכי עבור בני נוער בניו־יורק, שאותו יוביל נבו. באחת מהופעותיו שם נכחו לא פחות מג'ונתן צ'אבן, חברה הטוב ביותר של קים קרדשיאן, קארל אנתוני שחקן ה־NBA ואיש האופנה ראיין גוד, חברו הטוב של ג'סטין ביבר.
4 צפייה בגלריה
yk13598159
yk13598159
צילום: יח"צ
הדוגמנית עדן פינס והכדורגלן האגדי דיוויד בקהאם נפגשו והרימו כוסית באירוע אקסקלוסיבי באיביזה - השקת קולקציית המשקפיים החדשה של בקהאם שתימכר בקרוב באירוקה. בקהאם: "ההצלחה של המותג היא לא רק בזכות השם שלי. השם יכול לעזור, אבל בסוף מה שמחזיק זה האיכות. הבן שלי, רומיאו, ביקש שאייצר דגם לצעירים, אמרתי לו שאני לא צעיר כבר, אבל בכל זאת אלך על זה ולבסוף גם התאהבתי בזה".
4 צפייה בגלריה
yk13598181
yk13598181
צילום: יח"צ
אחרי שהשיקה את ספר המתכונים החדש ובמכירה הראשונה אזלו כל הספרים, גילתה עינב בובליל יום לפני ראש השנה כי מישהו סרק את כל הספר והפיץ אותו בווטסאפ. בובליל העלתה פוסט זועם אך בהמשך מחקה אותו. "מדובר כנראה במישהו משועמם. התעצבנתי בדיוק לעשר דקות, העליתי סטורי ומחקתי כי הבנתי שזה ניסיון שאני עוברת ואני צריכה להתגבר על זה. מה שהשם נותן, אף אחד לא יכול לקחת", הסבירה.
מאץ' עבד, בעלה של הדוגמנית אדל בספלוב, חוגג 30 ועושה זאת בטיול עם חברים בלונדון. עד כה, נשמע סבבה. אלא שמאתמול נאלצת אדל להתמודד עם ביקורות על כך שהוא העדיף לחגוג עם חברים ולא איתה. "אני אישה משחררת, לא קנאית. מותר לו גם ליהנות עם חברים. שיעשה מה שטוב לו. הוא יכול לטוס לאן שהוא רוצה, מתי שהוא רוצה ועם מי שהוא רוצה".
ספיר קשתי עולה למתקפה: השורדת החליטה לא לשתוק אתמול על הודעות שנשלחו אליה וביקרו את העלייה שלה במשקל. "באיזו חוצפה מעירים על דבר כזה? מתי כל עכברי המקלדת יבינו שיש בן אדם מאחורי ההודעות האלו. אולי מישהי השמינה כי היא הזריקה הורמונים בגלל שהיא רוצה להיכנס להיריון? אולי מישהי במצב שלי, שהשמנתי מאכילה רגשית כי עברתי דבר אחד או שניים? תבינו שזה פוגע ויש צד שני לדבר הזה".
שדרנית הרדיו מאיה בצלאל־עסיס בהיריון שלישי אחרי שני בנים. מזל טוב!
לוסי אהריש חגגה אתמול יום הולדת 42 עם ברכה מרגשת מהבעל, השחקן צחי הלוי: "תודה על אוסף של רגעים בלתי נשכחים. מי ייתן ותמיד תראי את האור. אני איתך ולצידך, תמיד מאוהב ומעריץ".
ומזל טוב גם לשירלי בוגנים, שחגגה בסופ"ש 50 במסיבה עם חברים, ואתמול התעופפה לחופשה מרגיעה בקפריסין.
סופי טייב אף פעם לא חסכה בביקורת כלפי עיריית תל־אביב. פעם זה בגלל היעדר הניקיון ופעם בגלל עבודות הבנייה שמתחילות שם בשעה מאוד מוקדמת והופכות את החיים, לטענתה, לסיוט. ונראה שהעיר הגדולה הצליחה לשבור אותה כי עכשיו היא מחפשת את דרכה החוצה משם ליעד חדש.
החלטות לשנה החדשה: השחקנית אלה לי להב, שתתחיל בקרוב לימודי משחק, התחילה בתהליך הסרת כל הקעקועים של הפרחים והפיות שיש לה על הידיים. "החלטתי שזה מה שיעשה לי טוב", הסבירה.