מהרשות השופטת נמסר בתגובה לטענות המופיעות בכתבה: "התיק מנוהל תחת חיסיון מרגע פתיחתו בנובמבר 2019, באופן רציף ככל הניתן, ומצוי כיום לקראת סוף פרשת ההגנה והגשת סיכומים אשר לאחריהם תינתן הכרעת הדין.
1 צפייה בגלריה
yk13599597
yk13599597
(בית המשפט בנצרת | צילום: אתר בתי המשפט)
"הרכב השופטים עושה ככל הניתן לקדם את התיק. בתיק מספר נאשמים המיוצגים על ידי סנגורים שונים. בית המשפט קובע את הדיונים תוך התחשבות ביומנים. בשנתו הראשונה של התיק ההליכים בו לא התקדמו בקצב משביע רצון עקב מגפת הקורונה.
"יצוין כי במקביל לתיק זה מתנהלים 45 תיקי פשע חמור נוספים בבית המשפט המחוזי בנצרת, בהם דנים שני הרכבי שופטים בלבד העוסקים בתיקים מסוג פשע חמור, זאת לאור המחסור המשמעותי של שופטים במערכת בתי המשפט. בין 45 התיקים מספר רב של תיקים עם עצורים ותיקים בהם מעורבים קטינים, אשר מקבלים קדימות על פני תיק בו הנאשמים אינם עצורים. בשל החסיון בתיק לא נוכל להרחיב מעבר לכך".
עו"ד שמואל ברזני, מייצג את בר מרג'ני: "אכן שמיעת המשפט נפרסת על פני דיונים רבים, אולם ניתן לומר במקרה הזה בבטחה כי הדבר מוצדק ומשרת את חקר האמת. לאחר תחילת המשפט חלה התפתחות נוספת, שזכתה לחקירות יסודיות מצד ההגנה".
עו"ד תמי אולמן ושאדי סרוג'י, מייצגים את מאיר כהן: "הנאשם טוען לחפותו, וטוען שהדברים לא היו. נדרשה תקופה ארוכה מאוד עד שקיבלנו את כל חומרי החקירה, ומעבר לזה הייתה תקופת קורונה. מדובר בתיק כבד מאוד, עם הרבה מאוד עדויות והתפתחויות. צריך לזכור שגם אין שופטים בבתי המשפט, אז נצטרך להתרגל לזה שתיקים מתעכבים".
עו"ד משה גלעד ורינת גלעד, מייצגים את אור מלול: "מדובר בתיק שבו מרשנו טוען לחפותו המלאה והדבר לטעמנו נתמך בראיות רבות שעלו במהלך המשפט. מדובר בתיק מורכב שבמהלכו התגלו מדי פעם ראיות חדשות שמן הראוי לברר אותן עד תום".
עו"ד מוטי לוי, מייצג את זוהרה היימר מטעם הסנגוריה הציבורית: "זוהרה לא הדיחה את המתלוננת ולא שיבשה הליכי חקירה בשום אופן. כל השיג ושיח שהיה בין זוהרה והמתלוננת נועד לתכלית אחת - גילוי האמת, למניעת הרשעת חפים מפשע. בכוונת זוהרה להילחם על חפותה ולהוכיח כאמור כי לא הדיחה את המתלוננת למסור עדות שקר או שיבשה עדות חקירה, אלא רק פעלה במטרה להביא לחקר האמת בפרשה".
עו"ד לואי אלמן, מייצג את קרן בר גולדשטיין מטעם הסנגוריה הציבורית: " קרן שיתפה פעולה לכל אורך החקירה וטוענת כי לא היו לה כל כוונה או תכנון לשבש את החקירה או להטריד את המתלוננת".
עו"ד מיכאל כרמל, מייצג את דורון מלול: "הלקוח שלי מכחיש מכל וכל את המיוחס לו, הוא הודה במסגרת הסדר טיעון כיוון שרצה לעזור לאחותו ולבן שלו והוא מתכוון לנהל את המשפט עד תום ולהילחם על חפותו המלאה".