השיחה בין אילון מאסק לראש הממשלה בנימין נתניהו שלשום במטה טסלה בסן־פרנסיסקו ייצרה לפחות כותרת אחת, שלא קשורה לנתניהו ולא לטסלה: מאסק שוקל להפוך את טוויטר, או בשמה הרשמי X, לפלטפורמה בתשלום. מאסק אמר כי מערכת תשלומים היא הדרך היחידה להתמודד עם בוטים, שלטענתו השתלטו על הפלטפורמה ואחראים בין היתר לעלייה החדה באנטישמיות.
"אנחנו עוברים לקבל תשלום חודשי קטן עבור השימוש במערכת", אמר מאסק, "בוט עולה שבריר אגורה, אבל אם מישהו צריך לשלם כמה דולרים או משהו, איזה סכום קטן, העלות האפקטיבית לבוטים היא מאוד גבוהה“. מנוי פרימיום עולה כעת 8 דולר לחודש בארה"ב ומשתנה לפי מדינות. מאסק אמר כי הוא בוחן כעת אפשרויות זולות יותר למשתמשים. "אנחנו הולכים להמציא תמחור ברמה נמוכה יותר. אז אנחנו רוצים שזה יהיה רק סכום כסף קטן“, אמר, "זהו דיון ארוך יותר, אבל לדעתי זו למעשה ההגנה היחידה נגד צבאות עצומים של בוטים“.
מאסק לא פירט מעבר לכך, וכיוון שמדובר במאסק, גם לא ברור אם הוא רציני או שזו הייתה רק דרכו להסיר את נושא האנטישמיות שנדבק אליו בחודשים האחרונים. מאסק אמר לנתניהו כי הוא "נגד כל סוג של אנטישמיות". במהלך השיחה גם אמר מאסק כי לטוויטר יש 550 מיליון משתמשים חודשיים שמייצרים עד 200 מיליון פוסטים ביום.