אתר התאחדות המלונות קרס אתמול בצהריים בעת שהחל המבצע המיוחד שבו אפשר להזמין חופשה בכל תאריך בהנחה של 20% ביותר מ־200 בתי מלון, כפי שפורסם אתמול ב"ממון".
על האתר נרשמה התנפלות של הציבור ובהמשך היום עלה ונפל האתר לסירוגין. לדברי ההתאחדות, בכל רגע נתון היו כ־15 אלף כניסות לאתר.
מההתאחדות נמסר: "אנו מתנצלים על חוסר הנוחות ופעלים לפתור את הקשיים הטכנים בהקדם. לאור הכשל הטכני, ההתאחדות פועלת להאריך את המבצע שהיה אמור לקבל הזמנות עד ליום חמישי - וזאת כדי לתת הזדמנות לכל פונה לבצע הזמנה".
יעל דניאלי, מנכ"לית התאחדות המלונות, אמרה כי הם לא ציפו להיענות כה גדולה של הציבור. בנוסף פעלה ההתאחדות מול בתי המלון שבמבצע כדי שיתאפשר לבצע את ההזמנה בהנחה ישירות באתר המלון. המבצע נועד לעודד תיירות פנים והציע למעשה מחיר מובטח לכל תאריך בשנה הקרובה באחד מ־220 בתי המלון שבמבצע, כאשר ההבטחה היא שהמחיר נמוך ב־20% לפחות מהמחיר של אותה הזמנה אם תבוצע כעת באתר הרגיל של המלון המבוקש.
הרקע להנחה הנדיבה הוא נתוני הלינות בישראל המלמדים שחלה ירידה מאז תחילת השנה של 12% עומת תקופת טרום הקורונה ב־2019. במלונות חוששים כי אם המצב הכלכלי יחמיר הישראלים יצמצמו את הוצאותיהם על נופש בארץ.