4 צפייה בגלריה
yk13600554
yk13600554
(צילום: אור גפן)
מפגש מרגש התקיים אתמול בין הזמר רותם כהן לפצוע הקשה מהפיגוע בדיזנגוף לפני חצי שנה, רותם מנסנו. זה קרה באירוע של איש יחסי הציבור, ליעד רוח, שחגג ברית לבנו. מנסנו שהגיע בכיסא גלגלים על תקן אורח, התרגש לראות את הזמר רותם כהן שהופיע באירוע. הוא זכר אותו מאירועים שתיקלט בהם לפני הפיגוע. השניים התרגשו והתחבקו ממושכות ולאחר מכן הרימו לחיים וישבו לשיחה ארוכה. הזמר רותם כהן סיפר לעלוקה: "התרגשתי מאוד לפגוש את רותם מנסנו שנפצע קשה מאוד בפיגוע. דיברנו על תהליך ההחלמה שלו ואיזה איש חזק הוא. והבטחתי לו שברגע שהוא יעמוד על הרגליים נבצע שיר ביחד וניפגש שוב". באירוע נכחו גם: אירית רחמים, מעיין אשכנזי, אן זיוי, טילטיל, קובי מחט, תמיר קלינסקי (אתניקס) ועוד.
4 צפייה בגלריה
yk13600307
yk13600307
צילום: אינסטגרם
חלום בספרדית: הדוגמנית קים אור אזולאי ובן זוגה הכדורסלן יפתח זיו עזבו בסופ"ש את הארץ לספרד, בעקבות חתימה של זיו בגרנדה בליגה הספרדית הבכירה. אתמול הם העלו יחד תמונה משותפת ראשונה מביתם בגרנדה, תחת הכיתוב "התחלות חדשות". קים: "הייתי צריכה כמה ימים להתאפס. עכשיו מתחילים מחדש".
4 צפייה בגלריה
yk13600380
yk13600380
צילומים: עידן סבח
קוקטיילים ושיק איטלקי: הדוגמנית אלה איילון קפצה שוב לביקור מולדת מארה"ב והגיעה בשני יחד עם מעיין אשכנזי, אן זיוי, דין מירושניקוב ועומר דרור לשבוע נגרוני העולמי מבית קמפרי. עומר דרור, שעל פי השמועות נמצא בתחילתה של זוגיות חדשה, מיהר לעזוב את האירוע לפגישה עם בת הזוג החדשה. דרמה קלה נרשמה כשאיילון הבחינה בכניסה לאירוע כי הרוכסן בשמלת המיני האדומה שלה נתקע. היא הזעיקה חברה שהסדירה את העניין במיידי.
4 צפייה בגלריה
yk13600434
yk13600434
צילום: פול סגל
בשנים האחרונות השחקן אלון אבוטבול נמצא על קו לוס־אנג'לס-תל־אביב. לאחרונה הוא פצח בקריירה חדשה ויצא לסבב הופעות עם אלבום הבכורה שלו Family Business. תפסנו אותו בארוחת צהריים עם בת זוגו, הבמאית שיר ביליה.
מזל טוב לזמרת טלי כרקוקלי, האחות הצעיריה מהצמד כרקוקלי, שהתחתנה אמש עם בן זוגה, בן שפירא בגן "הנחלה", אחרי 11 שנים של זוגיות. הגיעו לכבד: קובי אוז, אלון עדר, ליקי רוזנברג, עמית פרקש ותמיר גרינברג.
זמן איכות גיסות: יעל גולדמן פפר ומיה דגן המריאו אתמול לחופשה משלהן בטוסקנה. אבל נאלצו להיתקע בתור הארוך בנתב"ג כל זה כי למיה אין עדיין דרכון ביומטרי. אל תהיו מיה.
והשחקנית עדי חבשוש, זוכת רוקדים עם כוכבים, אספה שתי חברות קרובות והדרימה ללילה בסוויטה עם בריכה פרטית בדרים איילנד.
אם קיבלתם הודעה מוזרה מאברהם טל, כדאי שתדעו שרוב הסיכויים שלא מדובר בו. הזמר מתמודד בימים אלה עם פרופילים מזויפים על שמו שנשלחות מהם הודעות מביכות לאנשים. "תתעלמו ותדווחו", ביקש אתמול טל.
הסטנדאפיסט משה אשכנזי חגג 40 ופתח את האיוונט אתמול על הגג במלון בראון בתל־אביב. "מרגיש כמו גיל 20, נראה לי שזו רק תחילת הדרך".
די.ג'יי סקאזי ובת זוגתו שיר חגגו אתמול בפסאו יום הולדת שנה לבתם אריאה. סקאזי: "פעם חשבתי שאני יודע מהי אהבה, עד שנולדה לי ילדה שכבר שנה מלמדת אותי מחדש את המושג אהבה".
הווירוס משתולל בביצה: יעל בר זהר ושלושת ילדיה צמודים למיטה ולאקמולי; מיכל הקטנה עם חליטות תה וויטמינים בגלל חולשה, נדודי שינה צינון וחום. מאותם תסמינים סבלה גם הדוגמנית טיילור מלכוב. ואפילו עדן פינס מתאוששת משפעת קלה. החלמה מהירה!