אסון ברציף לעיני הנוסעים: ים מסיקה, חיילת בת 19 מנתניה, נהרגה אתמול בבוקר מפגיעת הרכבת בתחנה בעיר.
מסיקה איבדה את הכרתה על הרציף ונפגעה מהרכבת שבדיוק חלפה במקום. צוותי כבאות והצלה מתחנת נתניה הוזעקו לחלצה, ולאחר מכן נקבע מותה. היא הותירה אחריה הורים ושלושה אחים.
1 צפייה בגלריה
yk13601778
yk13601778
ים מסיקה ז"ל
גבי דיין, חבר של המשפחה, סיפר: "ברגע שהתקבלה הבשורה הקשה הגיעו לבית המשפחה בשכונת ותיקים בני משפחה וחברים רבים. ים בחורה מדהימה, יפהפייה כמו דוגמנית. זה מוות מיותר. לא להאמין שככה היא סיימה את חייה".
חברתה של מסיקה, לורין קדוש, ספדה לה: "מה שווים החיים בלעדייך? איך קמים בלי הודעה בבוקר ממך? בלי חיוך שלך? החברה הכי טובה שלי מגיל 13. מבטיחה תמיד להתפלל עלייך, המלאך השומר שלי, ויודעת ובטוחה שתלווי אותי בכל צעד בחיים״.
מור זבולוני, חברה מהשירות הצבאי, כתבה: "ימי, אהובתי. אני לא מעכלת, הלוואי שאני בחלום. איך אפשר לקחת דבר טהור כמוך מהעולם? בכית איתי, צחקת איתי, דאגת לי כמו אמא, היית איתי. איפה את עכשיו?".
בעקבות התאונה פתחה המשטרה הצבאית בחקירת נסיבות האירוע, ובסיומה יועברו הממצאים לבחינת הפרקליטות הצבאית. שרת התחבורה מירי רגב הנחתה את מנכ"ל משרדה ובכירים ברכבת לפעול לקידום הפעלת מחסום חשמלי חכם ברציפים, שימנע מאנשים להתקרב אל הפסים.
רגב אמרה ל־ynet: "נעצבתי מאוד לשמוע הבוקר על מותה המיותר כל כך של ים מסיקה, ליבי עם משפחתה. חשוב לנו למנוע מקרים טרגיים שכאלה בעתיד ולכן הנחיתי את כל הגורמים לפעול באופן מיידי להפעלת הפתרון החכם במהירות האפשרית".