דנה אינטרנשיונל "השנה יש משהו שבאמת יושב לי על הלב, והנה, עשרת ימי תשובה, זמן למרק את המצפון. אני רוצה לבקש מאילן עבודי וג'וני קוניאק, יוצרי הסדרה 'דנה קמה', סליחה על כך שבמהלך הדרך המשותפת שלנו לא תמיד נתתי בהם אמון שישמרו עליי, שיביאו את הריאליטי קרוב לריאליטי של החיים. הייתי מוכת פחדים וחששות שזו תהיה סדרה של חוכא ואטלולא, של קיצון קרקסי, צווחני וליצני. עד יום הצילומים האחרון הייתי חשדנית וספקנית. ואז הגיעה התוצאה, ואני מודה שקצת התביישתי שחשדתי בהם. הוכחתם לי שיש צדיקים בסדום ויש בני אדם אמיתיים עם לב ונשמה ורגש גם בתעשיית הפלסטיק הצבועה והקשה שקוראים לה שואו ביזנס. תודה לכם על 'דנה קמה', וסליחה על 'דנה חשדנה' שכל כך חשדה בכם".
1 צפייה בגלריה
זמן סליחות
זמן סליחות
(צילומים: שגיא דהרי, אייל אפרתי אנג'ל הפקות, רונן אקרמן, ערן לוי, סטודיו תומאס, טל שחר, ענת מוסברג, אינסטגרם)
ספיר קשתי "מבקשת סליחה מעצמי, על זה שלא הייתי סלחנית כלפי עצמי. הייתי בשפיטה עצמית כבר מגיל קטן, כלפי הגוף והנראות שלי. חשבתי שרזון זה יפה, ומה שיגרום לי להיות דוגמנית ו'מקובלת בחברה' (מה שלא באמת קרה בפועל). היום בדיעבד אני מבינה שזה מה שגרם לי לפתח הפרעות אכילה, ולעוד המון ילדים כמוני. אני מבקשת סליחה מעצמי שחשבתי ש'הנורמה' זה מה שמגניב כשבפועל כל אחד יחיד ומיוחד בדרך שלו, כולנו יפים בשונות שלנו. נפש בריאה בגוף בריא - זה מה שחשוב באמת".
מאור אדרי "הייתי רוצה לבקש סליחה מאבא שלי ז"ל שלא תמיד הקשבתי והייתי ילד מרדן שעושה רק מה שבראש שלו. לא הייתי מוכן לשמוע את המילה לא. והיום, כשגדלתי והפכתי לאבא בעצמי, הבנתי שהכל היה אך ורק לטובתי ורק מדאגה. אז אבא, סליחה, אני מקווה שאתה גאה בי ושמח לראות אותי מלמעלה. מתגעגע אליך מאוד".
מאיה דדון "מבקשת סליחה מההורים שלי, האנשים הכי חשובים בחיי, על כל מילה או התנהגות שלי שלא הייתה בסדר. לפעמים במקצוע הזה יש הרבה לחץ, ובסופו של דבר אני עדיין גרה איתם והרבה יכול ליפול עליהם, אבל תמיד לנגד עיניי, לפני הכל, מצוות כיבוד אב ואם".
ציפי שביט "רגע של סליחה לכל מי שפגעתי בו, מי שהעלבתי אותו, תתמודד, תתבגר, אנחנו לא בכיתה א'".
איתי לוי "אני רוצה לבקש סליחה מרגל ימין שלי ‏שסבלה ארבע שעות בעת עשיית קעקוע שלא צלח. מי ייתן ולקראת שנה הבאה אצליח להסיר אותו".
חני נחמיאס "לקראת יום הכיפור המתקרב אני מבקשת סליחה ממני. הבטחתי לעצמי הרבה יותר זמן פנוי ולא הצלחתי לקיים. הבטחתי לעצמי ללכת הרבה יותר לחדר כושר ולאכול פחות, גם זה לא יצא. אבל הבטחתי לעצמי גם שאיש לא ייכנס לחיי והיום יש לי אהבה גדולה. אז אני סולחת לעצמי ומודה לאל במרומים על הכל".
סנדרה רינגלר "סליחה מהילדים שלי. סליחה שלא היה לי מספיק זמן בשבילם, זמן לעשות איתם כל מיני דברים שהייתי רוצה ובעיקר עם כל אחד מהם בנפרד. סליחה שלא הייתי מספיק סבלנית כלפיהם. אמן שבשנה הבאה יהיה לנו הרבה יותר זמן איכות יחד".
עודד מנשה "אני רוצה לבקש סליחה מהחברים שלי שבשנה האחרונה בשל ריבוי המשימות והחלומות שלנו לא הספקתי להיות איתם יותר... מקווה שבשנה הזו שבאה עלינו לטובה נספיק לחוות חוויות חדשות ביחד. גמר חתימה טובה".
אירה דולפין "אני רוצה לבקש סליחה מהמתאמנות והמתאמנים שלי. סליחה שאני לא נותנת לכם לנשום באימון, סליחה שאני משקרת לכם באימון, סליחה שהערתי אתכם בשעות לא שעות לאימונים, סליחה שאתם כל הזמן תפוסים וכואבים בגללי".
קובי פרץ "אני מבקש סליחה ומחילה מכל אדם אשר נפגע ממני ובאותה מידה מוחל לכל מי שפגע בי אם בשוגג ואם במזיד. כל ישראל ערבים זה לזה וצריך ללמוד להתאחד בתור עם בכל תקופה ולא רק לפני חגי תשרי. מאחל לכולם שנה חדשה, טובה ומלאה בנחת ושלווה, ימים טובים שיבואו עלינו".
מיקי גבע "הייתי מנצל את יום הכיפורים הקרוב לבקש סליחה מכל מי שאי פעם דיברתי איתו בסטנדאפ ואחרי ההופעה הרגיש שהרצנו קצת דאחקות על חשבונו. אני משתדל להיות מאוד זהיר, אבל אם פעם מישהו נעלב ממני זה הזמן לבקש ממנו סליחה".