הדרבי התל־אביבי הראשון של העונה, שאמור להתקיים מחרתיים, כבר מעורר מהומה.
לקראת המשחק שבו הפועל ת"א תארח בבלומפילד את מכבי, הנהלת הצהובים הודיעה כי לאור סידורי האבטחה, שהובילו לכך שקהלי הקבוצות יישבו אלה בסמוך לאלה בשל עונש סגירת יציעים שהוטל על האדומים, המועדון לא ימשוך את 2,300 הכרטיסים המיועדים לו. החשש במכבי ת"א הוא מפני התפרעות אוהדים שתוביל להפחתת נקודות - עונש על תנאי העומד נגד המועדון. ההחלטה גרמה למחאה של חלק מאוהדי הקבוצה, ורבים מהם צפויים להגיע להפגין הבוקר בקריית־שלום. מצד שני, בהפועל מאמינים כי מדובר בצעד מתריס של מכבי, במטרה שלא להקצות לאדומים כרטיסים לדרבי בסיבוב הבא.
הפועל ת"א השיבה למנכ"ל הצהובים בן מנספורד: "המועדון עשה כל שביכולתו כדי לשנות את ההחלטה. חשוב לציין כי בהערכת המצב לקראת משחק הדרבי, משטרת ישראל קבעה את סידורי האבטחה והושבת הקהלים באצטדיון".
ארגון אוהדי מכבי ת"א, הפנאטיקס, הגיב: "דרבי בלי קהל - הצהרת מלחמה. אי־משיכת כרטיסים שווה פגיעה בקודש הקודשים ותקדים מאוד מסוכן שלא יעבור ללא תגובה. אנחנו קוראים להנהלה - עוד לא מאוחר לתקן את הנזק שנוצר. כל האוהדים שמלווים אתכם בכל חור וזכאים להגיע - לא נקבל מציאות שבה אין קהל מכבי בדרבי".
בהתאחדות לא מתכוונים להתערב בנושא, בעוד בבלומפילד כבר הכינו את החסימות והמחיצות על פי דרישת המשטרה.
צמד בכורה ליחזקאל בטורקיה
בהופעת הבכורה שלו בהרכב אנטליהספור, שגיב יחזקאל סיפק את הסחורה בגדול. הרכש מהפועל באר־שבע כבש צמד מהיר (10 ו־18), וקבוצתו שמרה על ה־0:2 מול סמסונספור עד לסיום.
בתאילנד, לידור כהן כבש ב־1:2 של טראט על אם־טי־איי, בעוד גיא חדידה סגר את החגיגה של צ'רנומורץ האוקראינית עם שער, 1:5 בחוץ על אלכסנדריה.
הארי קיין לוהט בבאיירן מינכן, ואתמול חגג שלושער ראשון במדי המועדון - פלוס שני בישולים - ב־0:7 הגדול של האלופה על בוכום, שבו דניאל פרץ חיכה על הספסל. באנגליה, מנצ'סטר סיטי עומדת על 6 מ־6 אחרי 0:2 מול נוטינגהאם.
ג'ודו. תמנע נלסון־לוי (57 ק"ג) וגילי שריר (63) זכו במדליות ארד בגראנד סלאם באקו.
כדורסל. הפועל ת"א עלתה לחצי גמר גביע ווינר עם 83:88 על מכבי עירוני ר"ג.
כדוריד. האלופה מכבי ראשל"צ פתחה את העונה בניצחון 26:34 על הפועל ר"ג. יתר התוצאות: נס־ציונה - הפועל ראשל"צ 30:23, מ.כ חולון - אס"א ת"א 30:35, א.ס רמה"ש - קריית־מוצקין 23:39, בני־הרצליה - מכבי ת"א 34:33. (ספי פסטרנק)