הנה זה מגיע: בפעם הראשונה בהיסטוריה, שוער ישראלי יפתח היום בהרכב של אחת האימפריות המפוארות בעולם הכדורגל בפרט ובספורט בכלל, באיירן מינכן.
אלופת גרמניה תתארח הערב (21.45) אצל מונסטר מהליגה השלישית במסגרת הסיבוב הראשון בגביע, והמאמן תומאס טוכל אישר כי פרץ יקבל את המקום ב־11, הזדמנות נדירה עבורו לנסות להוכיח את עצמו. "זה חשוב בשביל דניאל", אמר טוכל במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, "זה חשוב שיהיה מוכן למקרה חירום. בעיניי, יש רק יתרונות לכך שאתן לו לשחק, דיברנו על זה איתו".
1 צפייה בגלריה
yk13605616
yk13605616
(צילום: CHRISTINA PAHNKE , אי-פי-איי)
כזכור, השוער הראשון של באיירן, מנואל נוייר, עדיין לא חזר לאימונים אחרי פציעה קשה, וההערכה היא כי יוכל לשוב לשחק רק בנובמבר. שוער המשנה, סוון אולרייך, הוא זה שפתח בכל המשחקים העונה, וספג ביקורות על יכולתו בגרמניה. פרץ הגיע בידיעה שישמש כשוער שלישי לאורך רוב העונה, כאשר נוייר יחזור, וזה הצ'אנס שלו להרשים ולהשאיר רושם חיובי – גם אם מדובר ביריבה מהליגה השלישית.

אירופה לא צמה

הכדורגל האירופי סער במהלך יום כיפור עם שרשרת של תוצאות וסיפורים מדהימים. במשחק הגדול ביותר של ראשון בערב, הדרבי של מדריד, אתלטיקו עשתה בבית בית־ספר לריאל עם 1:3, ההפסד הראשון של הבלאנקוס השנה.
באנגליה, ניוקאסל חיפשה את עצמה מאז פתיחת העונה, בה התקשתה להמשיך במומנטום ונראתה לא טוב בפרמייר־ליג ובליגת האלופות. הכל התפוצץ במשחק אחד, בחוץ מול העולה החדשה שפילד יונייטד, בו ניוקאסל נכנסה לטירוף עם 0:8 שסידרו שמונה כובשים שונים (הפעם הראשונה שזה קורה באנגליה). זה היה ניצחון החוץ הגדול בתולדותיה, וההפסד הגדול אי פעם של שפילד.
בהולנד, פתיחת העונה הגרועה של איאקס הפכה לקטסטרופה. בפיגור 3:0 בבית מול האלופה פיינורד, הקהל הביתי הזועם החל במטח אבוקות שהוביל לפיצוץ המשחק בדקה ה־56. ההתאחדות החליטה שהמשחק יושלם מחר ללא קהל, אך באיאקס שוקלים פנייה לבית הדין כדי למנוע זאת, מאחר שלטענתם דחיית המשחק המיועד מול וולנדאם תוביל לפגיעה קשה בלוח המשחקים של הקבוצה.
אפילו בארה"ב ראשון בלילה היה מדהים, אבל לא בגלל כדורגל: מיאמי השפילה את דנבר 20:70 במחזור השלישי בליגת הפוטבול, כמות הנקודות הגבוהה ב־NFL מאז 1966.