שטראוס מותחת את המותג מילקי ותמכור חטיף שוקולד תחת השם מילקי בר. החטיף ייכנס אחרי החגים למכירה בקו הקופות ברשתות השיווק, בפיצוציות ובחנויות הממתקים. יש חטיפי מילקי אך הם נמכרים במקררי מעדני החלב. לכן, זאת הפעם הראשונה שהמותג מילקי יוצא מהמקררים אל מדף חטיפי השוקולד. מילקי בר מורכב משלושה מרקמים: וופל קקאו עם קרם קקאו, קרם וניל וציפוי שוקולד חלב. הוא מיוצר במפעל השוקולד המחודש של עלית ומגדים בנוף הגליל.
מירב קריסטל

פתאל וקבוצת זאבי יקימו מלון ספא בהר הכרמל

רשת פתאל חתמה עם קבוצת זאבי על הסכם ניהול של מלון ספא חדש "וילה טליה" שנבנה בסמוך לעוספיא וקיבוץ בית אורן ומשקיף על יערות הכרמל. המלון צפוי להיפתח בשנת 2027 בהשקעה של כ־120 מיליון שקל ויכלול 90 חדרים וסוויטות מתוכם 16 וילות פרטיות של 60 מ"ר עם בריכות פרטיות. רשת פתאל היא הגדולה בישראל ומונה 67 בתי מלון (19 בהקמה).
נווית זומר

מתחם האירועים החדש של בוריס לוין בחולון

איש העסקים בוריס לוין, מבעלי רשת מגדלי הים התיכון לדיור מוגן, משיק בהשקעה של 20 מיליון שקל מתחם ארועים חדשני ברחוב הלוחמים על גבול חולון - תל־אביב. לוין רכש את המתחם "גאלרי פאלאס" לפני חמש שנים וכיום לאחר שנתיים של שיפוצים הוא מושק מחדש תחת השם "דאון טאון". לצד משרדים ומסחר גם אולם הארועים החדש והענק על שטח של 2500 מ"ר ויותר מ־600 מ"ר מרפסת שאותו ינהלו טל לוין, בנו של בוריס, בשותפות עם מפיק הארועים אלירן ברדוגו.
נווית זומר