5 צפייה בגלריה
yk13608298
yk13608298
(צילומים: באדיבות itm)
אחרי שעברה לחודש בפריז, אנה זק מסמנת וי על עוד חלום ילדות גדול שלה, וצעדה אמש לראשונה בחייה בתצוגת אופנה במסגרת שבוע האופנה בפריז.זו אגב גם הסיבה שזק לא הגיעה להופעותיה של נועה קירל בפארק הירקון.
5 צפייה בגלריה
yk13608302
yk13608302
צילומים: באדיבות itm
"זה ממש חלום ילדות שלי", שיתפה זק כמה שעות קודם ואף בכתה מהתרגשות. בתצוגה צעדה זק בטופ 10 הראשונות בבגדי הלבשה תחתונה של Etam.
5 צפייה בגלריה
yk13606805
yk13606805
צילום: שי יחזקאל
הדוגמנית אלה איילון שנמצאת על קו ארה"ב־ישראל ובימים אלה כאן בארץ, מחפשת בימים אלה לרכוש דירה בתל־אביב כדי להבטיח לעצמה מקום בטוח בכל ביקור. בינתיים נראה שהשתלם לה להגיע הפעם, כי עבור צילומים ל־Scoop בשבוע שעבר היא קיבלה צ'ק על סך 100 אלף שקלים. איילון: "אני עובדת גם הרבה בחו"ל ונהנית, אבל העבודה בארץ תמיד הכי מרגשת עבורי".
5 צפייה בגלריה
yk13606903
yk13606903
צילום: יח"צ
אמדורסקי סוגרת מעגל: השחקנית המקורית של "מרי לו", מיכל אמדורסקי, הגיעה לצפות במחזמר של התיאטרון הארצי במתכונתו החדשה ונפגשה מאחורי הקלעים עם השחקנים, בהם מי שמבצעת היום את התפקיד הראשי, ליהי טולדנו, ועם הבמאי צדי צרפתי. אמדורסקי סיכמה: "היה מקסים ומרגש. סוג של סגירת מעגל לראות את טלי אורן שכיכבה גם במחזמר בתקופתי על הבמה. נהניתי להיזכר בימים האלה ובכלל מהמפגש עם הקאסט".
5 צפייה בגלריה
yk13607773
yk13607773
צילום: יח"צ יולי
עושות את מילאנו: דיאן שוורץ, טיטי איינאו וירדן הראל בילו את הסופ"ש האחרון בשבוע האופנה במילאנו כאורחות הכבוד של המותג KIKO MILANO. במסגרת הביקור הן הוזמנו לתצוגות אופנה ולמסיבה האקסלוסיבית של המגזין ווג. טיטי: "זו פעם שנייה שאני פה בשבוע האופנה בעיר המופלאה הזאת, היינו בכמה תצוגות ובמסיבה הכי מדוברת. הייתה חוויה מדהימה".
נועה קירל תתרום למחזור והאקלים הסביבתי, ותהיה האמנית הראשונה בעולם שתדאג לשימוש חוזר בשלטי המופע שלה. מדובר בשיתוף פעולה בין קירל למיזם taken+. גם שלטי החוצות בפארק הירקון לא נזרקו וייתפרו מהם תיקים שיעמדו בקרוב למכירה לקהל הרחב.
אל תפריעו לה: סתיו קצין, יוצאת האח הגדול, התפנתה להתאוורר מהאירועים האחרונים והסערות בחייה והגיעה מלווה במאבטח לספא 3030. מסתבר שקצין דרשה שידאגו לה לאבטחה כדי להימנע מחיכוך יתר עם הקהל שיזהה אותה, לדבריה. וכך ירדה מהרכב וחצתה בליווי מאבטח את כיכר דיזנגוף עד לכניסה לספא.
הזמר והיוצר ארקדי דוכין יחגוג יום הולדת 60 בשבוע הבא בפסטיבל ראשון־לציון. בערב זה היה אמור דוכין לארח את אריאל זילבר, אך לאור הדברים האחרונים שיוחסו לו, החליט דוכין לארח במקומו את חברו הטוב מיכה שטרית.
מהצד השני של האייטם: איש יחסי הציבור עידו מינקובסקי, שמטפל בין היתר בחברת ההייטק "אקו" של יוני בלוך, השיק אלבום בכורה בשם "מתחיל בקאמבק". את השירים כתב בעצמו ובאחד מהם ("פלואו של סבא") מככב בקליפ לא אחר מיוני בלוך.
עידו, מתי מופע ראשון? "בעזרת השם ואלוהי כל האלגוריתמים, 30 בנובמבר מופע ראשון. אמן לא אחרון, אולי כך אקרא לו".
ספיר נרקיס, אשתו של הזמר ליאור נרקיס, נבחרה לנציגה הישראלית שייצגה את המדינה בתצוגת האופנה של המותג האיטלקי אליזבטה פרנקי בשבוע האופנה במילאנו.
אחרי המסיבות ומתנת היהלומים, סנדרה רינגלר ובעלה השף שגב משה המריאו לחגוג את חגיגות ה־50 שלה בחופשה בהודו.
חגים בסתלבט: קים אור אזולאי חוגגת היום יום הולדת בחופשה קצרה עם אמא שלה בברצלונה, יהודה לוי ודנה פרידר בפריז, ירדן ג'רבי ובת הזוג בקפריסין, און רפאלי עם חברים במיקונוס, טליה עובדיה ושחף רז בפורטוגל ואופירה אסייג ובתה אמלי חוזרות היום מחופשה בלונדון.