משרד המשפטים משיק לראשונה קורס להכשרת דירקטורים, ללא עלות, שיועבר במסגרת קמפוס רשות התאגידים לתושבי הפריפריה. המחזור הראשון, אשר ייצא לדרך במהלך חודש נובמבר 2023, מיועד לתושבי מחוז הצפון הרשומים ביישוב המדורג ומאופיין באשכולות 5-1 של המדד החברתי־כלכלי, ויועבר ללא עלות מצד המשתתפים שיירשמו ויעמדו בתנאי הקבלה.
קמפוס רשות התאגידים במשרד המשפטים בראשות עו"ד שולי־אבני שוהם הוקם כדי להעשיר את הידע של הציבור הרחב באמצעות הדרכות בתחומי העיסוק והעניין של חברות, עמותות ועוד.
כעת, רשות התאגידים במשרד המשפטים פונה לתושבי מחוז הצפון ומזמינה את כל מי שעומדים בתנאי הקבלה, כמפורט באתר קמפוס תאגידים, להגיש את מועמדותם לקורס הכשרת דירקטורים שעתיד להיפתח מיד לאחר החגים. למרות עלות משוערכת של אלפי שקלים הקורס יינתן ללא כל עלות.
הקורס להכשרת דירקטורים יתקיים באופן פרונטלי בין נובמבר 2023 לינואר 2024 במשך 12 מפגשים ויכלול תחומים כגון היכרות עם הממשל התאגידי, תפקיד הדירקטור בחברה ציבורית ועוד. הקורס יתקיים בקריית הממשלה בנוף־הגליל. בהמשך ייערך קורס נוסף במחוז דרום.
שר המשפטים, יריב לוין: "הקורס הוא מימוש המדיניות אותה אני מוביל - שוויון הזדמנויות לכולם ופתיחת השורות לאלו שלא יכלו עד היום להתקבל לתפקידים מסוימים".