שבוע וחצי אחרי שעזב את דירתם המשותפת שלו ושל בת הזוג לשעבר הדוגמנית מאיה קיי, הדוגמן טל מורד מתייחס עכשיו לתקופה החדשה בחייו. "אני עובר תהליך עם עצמי. אני מתרגל לדברים חדשים ומחכה מאוד למה שעומד להגיע", סיפר מורד לעלוקה.
6 צפייה בגלריה
yk13609463
yk13609463
(צילומים: עדי שנפיק, אמיר מאירי)
אתמול, במהלך צילומים שלו לרנואר, הוא התייחס לפרידה וגם לצילומים שפורסמו של קיי בבילוי עם חברים, בין היתר עם און רפאלי.
"כרגע אני מתעסק בעצמי ובעשייה שלי ובטוח שהכל לטובה", הוסיף מורד, "אני ומאיה נפרדנו בטוב, בחברות ובכבוד".
קיי בינתיים מתרגלת לחיים כסינגל, ונצפתה השבוע בדרכה לביתה בבן ציון עם הכלב. עם רפאלי וחברים נוספים היא בילתה בהופעה של נועה קירל בשבוע שעבר ומיד לאחריה הם יצאו יחד לבלות. מורד התייחס לכך ואמר כי ראה את התמונות. "כן, ראיתי. לא עבר הרבה זמן מהפרידה, ראיתי את זה וזה אף פעם לא נעים לראות. אבל זה שלה לגמרי".
כך או כך השניים ייפגשו בחזרות שהחלו בימים אלה למופע חנוכה (בת הים הקטנה), שם מורד בתפקיד ראשי לצדה של האקסית מאיה.
6 צפייה בגלריה
yk13609504
yk13609504
צילום: רפי דלויה
נועם קלינשטיין בתפקיד משחק ראשון למבוגרים. היא שיחקה בסדרת הנוער "זיגי", דיבבה דמויות בסרטי ילדים והוציאה אלבום שירים. עכשיו נועם קלינשטיין עולה על הבמה גם בתיאטרון בית ליסין במחזמר "בלוז לחופש הגדול", שם היא תשחק בתפקיד נעמי לצידם של דור הררי, טל גרושקה וחני נחמיאס. המחזה, שביים יותם קושניר, הבן של, יעלה ב־17.10. קלינשטיין: "אני מתרגשת לקחת חלק בפרויקט שינגיש לדור שלי את הסיפור הישראלי החזק, שהוא גם הפרויקט הבימתי למבוגרים הראשון שלי".
6 צפייה בגלריה
yk13609462
yk13609462
צילומים רפי דלויה
השחקן יעקב כהן השיק את המופע שלו "הסטנדאפיסט" אמש בתיאטרון חיפה, ובקהל היו חברים רבים שבאו לתמוך בו ולפרגן וגם אשתו טירנית וילדיו. בין החברים שהגיעו: ציפי שביט, אלברט אילוז, יובל סגל ורעייתו, יאיר ניצני ועוד. כהן: "נהניתי לפגוש קהל שצחק והתרגש איתי על הנושאים שבחיי. אין כמו להצליח לצחוק על הכאבים שלנו. אמשיך להופיע ולתת מעצמי את הכל כי הבמה היא התרופה הטובה ביותר עבורי".
הזמר והפרפורמר סטפן לגר מרחיב את עסקיו ואת חשבון הבנק, ונבחר להיות גם הפנים של רשת ACE. הזמר, שעבר לאחרונה דירה מראשון־לציון לרמת־גן, מקווה בימים אלה שהשינוי יפתח לו גם דרך חדשה בזוגיות. "אני אשמח לזוגיות", סיפר. בעוד שבועיים הוא יוציא שיר חדש שיספר על תקופות שעבר בחייו.
6 צפייה בגלריה
yk13609658
yk13609658
צילום: מיכה לובטון
לוסי איוב הייתה אמורה לבלות בימים אלה בחופשה בחו"ל עם בעלה ובתה נאיה. אבל אז נאיה חלתה, וכשהיא החלימה, לוסי בעצמה העלתה חום, אז הם החליטו להישאר בארץ, וכדי לנחם את עצמם הם ניסו להרגיש חו"ל כשיצאו לסיבוב ראשון ברכבת הקלה ונחיתה במסעדה ומוזיאון ביפו. "אפילו קנינו מזכרות", התלוצצה לוסי.
קובי אוז חגג יום הולדת לבתו הלני בהיכל הקרח בחולון עם המשפחה וכל חבריה לכיתה. קובי, שנצמד למעקה בחשש לאורך כל האירוע, הצליח בסופו לשחרר. מזל טוב.
בפעם השלישית, שלמור שטרוזמן נבחרה שוב להנחות את ערב הפתיחה של פסטיבל עכו הבינלאומי שיתקיים בשבע הבא.
מרגלית צנעני תציין 50 שנות קריירה בשבוע הבא בפסטיבל ראשון־לציון. אתמול היא נפגשה עם תמיר גרינברג, איתי לוי וחיים משה שאותם תארח במופע החגיגי שלה. לוי: "מרגש מאוד להיות כאן היום. מרגול נתנה חופש להרבה מאוד זמרים עם המוזיקה הייחודית שלה. אין אמנים אמיצים כמוה".
כאילו שלא היה לפני רגע החופש הגדול, שוב שוברים את הראש הסלבס איך לבלות עם הילדים. ערן זרחוביץ' למשל הביא אתמול את ילדיו להשקת העונה העשירית של הסדרה האהובה עליהם "צוות הצלה", והם אפילו זכו לסלפי עם השחקנים. הסדרה תעלה בערוץ ניק ג'וניור ב־HOT.
והדוגמנית שיר אלמליח, שאיחדה כתובות עם בן זוגה, הגיעה איתו ועם בנה לפרמיירה של "מפרץ ההרפתקאות: סרט העל" בפלאנט איילון, שם הם פגשו גם את יוצאת האח הגדול בר כהן ובנה ליאו. אלמליח סיכמה: "החופש עם הילדים מבורך בעיניי, זמן איכות שבשגרה לא תמיד יוצא לנו. סרט זה בילוי נהדר שמחבר בינינו, ומה גם שכל בילוי במזגן עדיף".