בטיסה ישירה לטוקיו

לפני יותר מדי שנים ביקרתי ביפן בפעם הראשונה, ומאז אני רק חולמת לחזור אליה שוב. בינתיים, מזל שישנם פריטי ביוטי ואופנה שנותנים לי להרגיש הכי קרוב לשם.
1. נעליים יפניות אסלי, 849 שקל, אסיקס
2. בושם בהשראת טקסי הקטורת היפניים (והוא מגיע בקופסת בנטו!), 1,070 שקל, Floraiku ל־Beyond Skin
3. סרום עיניים בטכנולוגיה יפנית, 395 שקל, שיסיידו

ורוד עולה

עם כל הכבוד לבדים השקופים או הפריטים מהניינטיז, אחד הדברים ששבו את ליבי בשבועות האופנה האחרונים הוא מופעי השיער, ובעיקר זה שכלל הרבה גוון ורוד. "לדעתי, טרנד הברבי הביא את השיער בגוון הזה לתודעה, ובמקביל גם יש יותר לגיטימציה לשיער בגוונים אחרים", משתפת אותי מורן טרסוב, יוטיוברית ושחקנית (למשל: בעונה החדשה של "צוות הצלה" בניקלודיאון), שהשיער הוורוד הוא הסימן המסחרי שלה כבר יותר מעשור. "צבעים בשיער תמיד משכו אותי, ויש לי כבר קילומטרז' של 20 שנה עם כל מה שכרוך בגוונים לא סטנדרטיים. הטיפ הכי חשוב שלי, ולמדתי אותו ממש על בשרי, זה למצוא ספר שמתמחה בהבהרות ובצבעים מהסוג הזה, כי השיער נהרס בקלות ונקרע אם לא מטפלים בו נכון.
"בנוסף, חשוב להבין שמדובר במרתון, כי מעבר למספרה, אני ממשיכה לתחזק את הצבע בבית. הגוונים המיוחדים האלה הם על בסיס מים, מה שאומר שהם דוהים בחפיפה, ולכן כל שתי חפיפות (ההמלצה שלה – עם שמפו לשיער צבוע) אני גם צובעת את השיער בבית".

נערות הזוהר החדשות

אם יש מסיבה שהייתי רוצה להיות בה זבוב על הקיר, היא ללא ספק זו שערך המותג שאנל לסופיה קופולה לפני כמה שבועות, לרגל השקת ספרה "Sofia Coppola Archive", שמאגד 24 שנות פעילות. הסיבה: להבין אם כל האורחות, החל מאל פנינג וכלה בקירסטן דנסט, התאימו את הלוק, לפחות מבחינת הביוטי, שכלל עור זוהר ומטופל ועיניים כמעט נטולות איפור. מה שבטוח – אם בא לכן להיות It Girls זה כנראה המפתח לכך.