בקדנציה הקודמת שלו בהפועל אום אל־פאחם, איפשהו ב־2021, הכהונה של ניר ברקוביץ' כמאמן ארכה יממה. יממה זה עולם ומלואו. אתה בא, לוחץ ידיים, נותן את הטאץ' הייחודי שלך, ואז, מפשיל שרוולים, ניגש לנסח מילות פרידה. אומר "היה מפרה" וזה.
השבוע מינתה אום אל־פאחם את מנחם קורצקי למאמן. האירוע הזה ארך שלושה או ארבעה ימים. בא, העביר אימון, הטאץ' והכל, ויאללה פרידה. לא הסתדרו על הכסף או משהו בסגנון אבל בטוח שהיה מפרה.
לא יודע מה איתכם, אבל יש לי תחושה עמומה כזאת שלברקוביץ' ואום אל־פאחם יהיו רגעים מאושרים יחד. מהסוג שמנציחים בסטורי. עזבו שאתמול הם איבדו ניצחון אחרי שהובילו על ראשל"צ. ברקוביץ' בכלל ישב ביציע.
אגב, בלי שום קשר, קבלו הצעה מהפכנית: להתחיל למדוד כהונה של מאמן בשעות.
+++
מכל קבוצות הצמרת, נדמה לי שזאת שהכי פחות ספרו, ובצדק כנראה, עכשיו ראשונה. מדבר על רמת־השרון.
רוצים להכיר את אחת הסיבות לחגיגה? דקה 70, אתמול: ניב לבנת המעולה מעביר מימין, פיטר אונייקאצ'י מגיע ראשון בצעדים קלילים, שולח קטנה, אפס מאמץ, והיידה מהפך, 2:3 על נס־ציונה. יריבה שבאה לנצח, אפילו הובילה פעמיים, ובסוף מוציאה חמישה כדורים מהרשת.
זום על אונייקאצ'י. 9 משחקים, כולל גביע הטוטו. ב־7 הוא כבש. כשיש לך מישהו שאתה יכול לסמוך עליו כמעט בכל משחק, אפשר לדבר על יותר ממקום ראשון זמני.
+++
לאלמוג בוזגלו יש היסטוריה של המראות והתרסקויות בבני־יהודה. בקדנציה הראשונה לקח איתה גביע; בקדנציה השנייה ירד איתה ליגה; ועכשיו, קדנציה שלישית, הוא כבר עם ארבעה שערים, לא כולל גביע הטוטו, לא כולל המהלך נגד מכבי הרצליה: מקבל כדור על השמאל. זאת לא זווית של כלום, אבל הבעיטה שלו, שפוגעת בדרך בארתור פרידמן, מטיילת ככה יפה על הקו בדרך פנימה.
בני־יהודה נראים אש. אולי, מי יודע, זו תתברר כעונת הקאמבק של הכתומים. כעונה שבה בוזגלו יתקן את אירועי שנת הצלילה ללאומית. בבוזגלוס זה קל פרק.
תוצאות אתמול: שפרעם - כפר־סבא 2:1. לשפרעם: עלי חטיב (27 בפנדל). לכפר־סבא: רועי בן־שמעון (46), אופק ראובן (58). רמה"ש - נס־ציונה 2:5. לרמה"ש: בן רייכרט (38 בפנדל), ניב לבנת (63, 87), פיטר אונייקאצ'י (71), אור אוסטוינד (83). לנס־ציונה: סונגה צ'יפיוקה (17, 50). בני־יהודה - הרצליה 0:3. אלירן עטר (10 בפנדל), עצמי (ארתור פרידמן 45), איל חן (86). ראשל"צ - אום אל־פאחם 1:1. לראשל"צ: וובה בראון (80). לפאחם: תאמבי סגס (65). נוף הגליל - קריית־שמונה 1:2. לנוף הגליל: סמיר פרהוד (8), יבגני ברקמן (90). לקריית־שמונה: מוחמד חטיב (88). (ספי פסטרנק)