האוזניות הקשוחות בעולם לספורט, כך משווקים את האוזניות החדשות של ג'ברה. אז החלטנו לקחת אותן לבדיקה ולבחון כמה קשוחות הן ואם מעבר לעמידות אפשר ליהנות מהסאונד.
1 צפייה בגלריה
yk13609882
yk13609882
(צילום: יחסי ציבור)
תכונות היצרן: האוזניות מסוגלות לעמוד בנפילה למים עד לעומק של 1.5 מ', לעמוד בענני אבק ולשרוד נפילות מגובה של 1 מטר ולהמשיך לעבוד כרגיל. אפילו המארז שלהן עמיד במים ובאבק. הן בעלות מסנן רעשים ANC היברידי אדפטיבי שיכול להסתגל אוטומטית לסביבה, לסנן הפרעות לא רצויות כמו רוח ורעשי רקע נוספים. איכות שמע חיה ואמיתית, עם Dolby וסוללה ל־8 שעות במצב ביטול רעשים.
המחיר: 799 שקל
מה חשבנו? דבר ראשון בדקנו עד כמה הן עמידות, והן אכן אוזניות קשוחות. הפלנו אותן, הרטבנו אותן, הטבענו אותן והן המשיכו לעבוד כאילו כלום. ההברגה לאוזן מושלמת ואפשר לרוץ איתן מבלי לחשוש שהן ייפלו או יזוזו. אבל אחרי הקשיחות, בסופו של דבר מי שרוכש אותן רוצה לשמוע מוזיקה באיכות טובה וגם כאן הן מפתיעות לטובה ומציגות שיפור לעומת הדגמים הקודמים. הסאונד עמוק ואיכותי ומרגיש כאילו הוא עוטף אותך. הבסים מורגשים היטב והצלילים הגבוהים חדים ומדויקים.
גם שיחות הטלפון איתן צלולות וברורות ורעשי הרקע כמעט שאינם מורגשים, אבל אם משווים לאוזניות ברמתן, ביטול הרעשים טוב אבל לא משתווה ל־AirPods Pro 2, שנמכרות במחיר דומה.
הסוללה מצוינת ומאפשרת שעות של האזנה למוזיקה גם עם ביטול רעשים פועל, ומארז הטעינה האלחוטית מספק עוד 24 שעות נוספות. ומה שעוד אהבנו מאוד בג'ברה החדשות זה את הצבעים: שחור, קרמל וכחול כהה.
ציון? 8.5 (מתוך 10 בשקלול התמורה למחיר)
שורה תחתונה: אוזניות שבאו לתת עבודה בלי לוותר על סאונד נפלא