6 צפייה בגלריה
yk13612598
yk13612598
(צילום: ערן בארי)
אחרי ארבע שנות זוגיות הדוגמנית ריף נאמן ובן זוגה כפיר שיינפלד נישאו בחמישי בחוות רונית. הזמר עידן עמדי הכניס אותם לחופה ואת הרחבה הרימה נועה קירל, שהיא גם חברה טובה של ריף.
את הזוג קידש הרב הראשי דוד לאו. ריף, שלבשה שמלה של המעצבת ליהי הוד, סיכמה את האירוע המרגש: "היום המרגש והשמח בחיי, החלום שלי התגשם".
6 צפייה בגלריה
yk13612552
yk13612552
צילום מאינסטגרם
הגיעו לפרגן: ניב סולטן ומאור שוויצר, גל מלכה, טיילור מלכוב, אוראל צברי, מלי לוי ושמעון גרשון, מירן ומאור בוזגלו, שירה לוי, ליאל אלי, ניבר מדר ועומר חזן.
וגם היה אורח אחד, ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, שהגיע לאירוע בחוות רונית ובכניסה הבין שהוא במקום הלא נכון, כי בכלל היה בדרכו לחתונת הענק של רועי רהב, בנם של רני והילה רהב, בנס־ציונה.

6 צפייה בגלריה
yk13612231
yk13612231
צילום מאינסטגרם
הדוגמנית רומי נסט, שהשתתפה בין היתר בעבר ב"האח הגדול" התארסה אמש לבן זוגה אורי אזריהן במהלך חופשה זוגית בקאפרי באיטליה. אורי, בן 34, עובד בהייטק, והשניים נמצאים בזוגיות כבר שנה וחצי ומתגוררים יחד בתל־אביב.
6 צפייה בגלריה
yk13612476
yk13612476
צילום מאינסטגרם
השחקנים יהודה לוי ודנה פרידר מבלים בימים אלה בחופשה זוגית ועל פי התמונות גם מאוד רומנטית בפריז. מול האייפל הם עשו את מה שכל זוג מחויב ותיעדו למזכרת. פרידר: "אנחנו תיירים בפריז והכי כיף בעולם, אז תמונה קיטשית עם האייפל, מה נעשה? זה היה חזק ממני, בכל זאת אני בת. בשורות טובות".
6 צפייה בגלריה
yk13612475
yk13612475
צילום מאינסטגרם
ברי סחרוף וריטה הפתיעו את הקהל בחמישי בפארק הלאומי ברמת־גן כשביצעו את "הכניסיני תחת כנפך". לפני כן סיפר ברי: "זה היה חלום חיי לשיר את השיר הזה שאני מכיר מילדות, וברגע שריטה הציעה לי לשירו אותו, קפצתי על המציאה". ריטה מצידה סיפרה שהופתעה מכך שברי מיד הסכים וזה שימח אותה.
סופ"ש של אהבה: זמן קצר אחרי שיצאו מבית האח הגדול, הפתיעו שי עופרי ושניר בורגיל, שהתארסו, כארבעה חודשים אחרי שהכירו לראשונה בבית האח.
וכנראה שזה מידבק: בוגר בית האח הגדול עמרי בן נתן שלף גם הוא טבעת והציע נישואים לבת זוגו בשנתיים וחצי האחרונות אופק זברו. כזכור, בן נתן, עורך דין במקצועו, יצא בעבר עם קסניה טרנטול והשניים אף היו מאורסים. בהמשך היה בזוגיות קצרה עם עדן פינס.
מזל טוב לזמרת ואלרי חמאתי שחגגה יום הולדת 24 במסעדה ביפו, העיר שבה נולדה וגדלה. למקום הגיעו חברים רבים ובני משפחה שהרימו לה במסיבת ריקודים גדולה.
ימים ספורים לאחר שילדה את בנה הבכור, השחקנית ליהי קורנובסקי חשפה את שמו: אורי. מזל טוב.
אביב גפן בילה את הסופ"ש עם ילדיו בכנרת, והיום יופיע בטבריה ויארח לראשונה את הזמר הצעיר דניאל גרנט.
חג מחוץ לגבולות: חנה לסלאו בניו־יורק עם המשפחה; רוסלנה רודינה עם בעלה בדובאי, ונועה קירל העבירה את החג בנופש בפאפוס, יוון.