1,200 אורחים, 100 אלף פרחים, 100 מטוסים פרטיים שנחתו בנתב"ג כדי להביא את האורחים שהגיעו מ־60 מדינות בעולם. חתונה כמו זו של רועי רהב, בנם של רני והילה רהב, עם בת זוגו גרציאלה, בתם של המיליארדר היהודי פטריק דרהי ורעייתו ד"ר לינה דרהי, לא נראתה בארץ המון זמן.
בני הזוג שמתגוררים יחד במרכז הארץ, הכירו לפני שנה, וגרציאלה עשתה עלייה לישראל בזכות האהבה.
6 צפייה בגלריה
yk13613717
yk13613717
(צילום: אמיר מאירי)
פטריק דרהי, אבי הכלה, הוא טייקון תקשורת עולמי שהונו מוערך ב־8 מיליארד דולר.
את בני הזוג קידש הרב הראשי לישראל, הרב דוד לאו, שהזכיר כי בירך את רועי גם בברית המילה וגם בבר המצווה. על הקולינריה הופקדו השף עמרי מגל והשפית נוף עתאמנה, זוכת "מאסטר שף". באמנותי: עומר אדם.
6 צפייה בגלריה
yk13613823
yk13613823
צילום: אמיר מאירי
קוד הלבוש היה חליפות מחויטות ושמלות ערב.
שליש מהאורחים היו של משפחת רהב, שהזמינו אנשים על בסיס חברי בלבד, והשאר היו אורחים מצד משפחת הכלה.
6 צפייה בגלריה
yk13613719
yk13613719
צילום: אמיר מאירי
לאירוע, שהתקיים ב"גבריאל" בנס־ציונה, נהרו אישים רבים, החל משגרירי מדינות בעולם (צרפת, איטליה, בחריין, הולנד וכו) דרך פוליטיקאים בעבר ובהווה (איילת שקד, ציפי לבני, אורנה ברביבאי, מירב בן ארי ואהוד אולמרט), אנשי עסקים (שרי אריסון, ליאורה ומיקי פדרמן, גדעון המבורג, דני גילרמן ועוד); אמנים רבים (ריטה, רמי קליינשטיין, ליא קניג, סנדרה שדה, מרים זהר, דודינה יבגניה, יונה אליאן וששי קשת, רותם סלע ובעלה).
עוד היו נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל, ראש המוסד לשעבר, יוסי כהן.
6 צפייה בגלריה
yk13613718
yk13613718
צילום: אמיר מאירי
השחקן והסטנדאפיסט משה אשכנזי עוזב את הארץ עם אשתו וילדיו לתאילנד. ביום רביעי יעלו בני המשפחה על מטוס עם כל מיטלטליהם ויפתחו פרק חדש בחיים אי שם בממלכת סיאם. "הזמן הכי טוב להגשים חלומות הוא עכשיו", סיפר אשכנזי, "בשנים האחרונות אני חולם בגיל 40 לעזוב הכל ולצאת לטיול למזרח עם לירון והילדים. כמו שאתם יודעים 40 הגיע בשבוע שעבר, והחלום עדיין בעינו". אשכנזי ואשתו כבר חודשים מתכננים את הרגע הזה. וההכנות כללו סאבלט לבית, דרכונים, ויזות, רישום הילדים לבתי הספר וכו'. לגבי הקריירה והפרנסה, אשכנזי יחיה על קו תאילנד ישראל אך גם בדרך לעיסוק חדש. "מצאתי לי עיסוק מעניין ומפתיע בתאילנד", הוסיף, "ומסר ממני - תגשימו את החלומות שלכם. בלי פחד".
הזמרת אודיה השיקה אתמול את ליין מוצרי האיפור שלה בקניון בראשון־לציון, כשהמון מעריצים צובאים עליה. המעריצים חיכו לה שם מהבוקר בדוכן מיוחד שנבנה עבור המותג שלה. היא חתמה להם על המוצרים והצטלמה איתם.
מתנה לחג: חצי שנה אחרי שנישאו, הג'ודוקא שגיא מוקי ואשתו נטלי הפכו אתמול הורים לבן בכור. מזל טוב.
"טראומת הקורקינטים ניצחה אותי": גיא הוכמן ואשתו עזבו את תל־אביב רשמית ועברו אתמול לרמת־גן. הוכמן, שחשף לאחרונה כי חלה בסרטן, הסביר: "לא יודע אם זה הקורקינטים, תחושת המיצוי או הרכבת הקלה, דבר אחד אני יודע, כשאני לא על הבמה אני על המדרכה רב עם דורסים בפוטנציה. וזה לוקח ממני אנרגיות ואני חייב אותן כדי להחלים, אז אם כבר, לחזור לשכונה שבה גדלתי".
קטן עליו: שלושה חודשים אחרי שעבר ניתוח, הזמר ירמי קפלן חוזר להופיע. "אני לא מאמין שכבר שלושה חודשים לא הופעתי, זה הכי הרבה זמן ברצף שלא הייתי על הבמה. ועכשיו לחזור לעניינים, אני בריגושים וחרדות", שיתף. ההופעה תתקיים בעוד שבועיים בשוני.
הדובדבן שבאושפיזין: ליאור נרקיס אירח בסוכתו אתמול חיילים מיחידת דובדבן. עם רב מחב"ד הקפיצו והרקידו את החיילים בשירת "ושמחת בחגיך".
עברי לידר חגג יום הולדת ארבע לבנו אלבי, והתרגש. "אין סיכוי שאצליח לכתוב על כך בלי ליפול לכל הקלישאות האפשריות, אז רק אודה על כל הברכות שחיממו לנו את הלב. זה היה יום מרגש ונהניתי לראות את אלבי נהנה וחוגג את החיים".
הג'וב הבא של משי קליינשטיין: השחקנית תדובב את דורה, לקראת חזרתה של סדרת הילדים בגרסה מחודשת בערוץ ניק ג'וניור בעוד כמה חודשים. מי שעשתה זאת לפניה הייתה השחקנית שירה נאור.