גוש אדומים מורכב משלושה יישובים סמוכים, שמבוססים על חיי שיתוף של דתיים וחילונים. היום יש מעל 550 משפחות רק בכפר אדומים יחד עם אלון ונופי פרת. חיים ביחד, נמצאים על כביש אחד, נהנים מהקרבה לירושלים וגם מהמרחק. יש פה הכל מהכל.
בגלל המיקום המדהים שלנו יש כאן הרבה אנשים רוחניים, אבל גם לא מעט יזמים יוצאים מהאזור הזה. אבל מעל הכל, הפך הגוש למעצמת קולינריה שמגיעים אליה מתל־אביב וכל מקום בארץ. לצד המסעדות המיוחדות ישנם המון פודטארקים מפוזרים במרחב, מסעדות בשרים מהשורה הראשונה, יש את המסעדה "הכנענית" ושם אפשר למצוא טיולי ג'יפים ורדיירים ועוד מלא דברים.
אחד המקומות שאני אוהבת במיוחד הוא "פיצה משה", שהוקמה לפני כ־30 שנה על ידי משפחת סבג, עולים חדשים מצרפת. מגישים שם דברים מיוחדים שאין בשום מקום בארץ. מי שמתפעל אותה היום הוא דוד סבג, בנו של משה שכבר מבוגר, אבל עדיין נמצא שם כדי לפקח על העניינים ולאשר כל פיצה שיוצאת.
בין הפיצות המיוחדות שמוגשות במקום אפשר למצוא שילובים מעניינים כמו פיצה עם דבש, גבינת עיזים או תאנים. הפיצה נמצאת בתוך היישוב כפר אדומים, שמאלה בכניסה סמוך לבריכה, ולא מעט תיירים מצרפת מתאמים הגעה בהתאם לשעות הפתיחה של המקום.