• ראש עיריית עכו שמעון לנקרי פתח את פסטיבל עכו הבינלאומי לתיאטרון אחר יחד עם ליזו אוחיון, מנכ"לית הפסטיבל והמפיקה הראשית. זו השנה ה־44 של האירוע שנפתח הפעם עם עדן חסון שאירח את נתן גושן. (חבצלת דמארי)
• ראש עיריית ר"ג, כרמל שאמה הכהן, הוציא לדרך את סדרת ההופעות "אגם LIVE" באמפי הפארק הלאומי בעיר עם ריטה בסולד אאוט. ממש ימי התום.
• וריטה תתאחד שוב עם רמי קלינשטיין בערב התרמה לעמותת נט"ל, המציינת 26 שנות פעילות של סיוע ותמיכה נפשית לנפגעי טראומה על רקע טרור ומלחמה. המופע יתקיים ב־29 באוקטובר בהיכל התרבות בת"א.
חנן בן ארי הופיע באירוע התרמה שהוביל איתן יוחננוף, מנכ''ל רשת יוחננוף, כשכל ההכנסות יוקדשו לרכישת סלי מזון למשפחות מוחלשות כחלק ממיזם "כולנו משפחה אחת".
• דסק איכות הסביבה של בועות מספר כי חברת נספרסו וחטיבת ההפצה של חברת אוריין משתפות פעולה ויפעילו רכב חשמלי למשלוחים עבור לקוחות עסקיים בישראל. "שיתוף הפעולה עם אוריין משקף את ערכי האיכות, השירות ואסטרטגיית הקיימות שנספרסו מובילה", אומר מאיר אורן, סמנכ"ל שירות ותפעול בנספרסו. "מגמת הקיימות מבטאת הבנה רווחת שאנו רוצים להשאיר אחרינו עולם טוב, לפחות כמו זה שקיבלנו", הוסיפו באוריין.
• חברי אקים ר"ג־גבעתיים קישטו את סוכת שגריר בריטניה בישראל סיימון וולטרס, שאמר: "זו מסורת נפלאה ארוכת שנים, שמגלמת בתוכה את היחסים הקרובים בין בריטניה לישראל ומקדמת סובלנות, הכלה וקבלת האחר - ערכים שלפיהם שגרירות בריטניה פועלת". רספקט.
• הדסק הצבאי של בועות מספר כי עידן עופר נצפה באחרונה בטקס סיום קורס חובלים בכותל, כשבנו קורן סיים את הקורס המובחר. התרגש לידו: ראש המוסד דדי ברנע, שגם בתו סיימה את אותו קורס.
• גרמניה על הקו. היום, מחר ומחרתיים תערוך מבשלת הבירה הוותיקה ויינשטפן, את חגיגות האוקטוברפסט במתחם התחנה בת"א. יגיעו: מנכ"ל המבשלה מבוואריה, פרופ' ג'וזף שרדלר, שיארח באוהל הבירה את שגריר גרמניה בישראל שטפן זייברט וראש העירייה רון חולדאי.
• עופר גרנד קניון בחיפה יערוך ב־18 בחודש מפגש עם הבמאי אבי נשר, שגם ירצה על דרכו.
• המרוץ השנתי של "חבר" ייערך ב־20 בחודש. כחלק משיתוף פעולה עם עמותת פרקינסון בישראל, יתרום המועדון שקל אחד על כל ק"מ שהעמיתים וקרוביהם ירוצו.

גיבורים גדולים עומדים לצידך

• הבארבי בת"א לבש חג לטובת ערב מחווה לעמותת "לצידך", התומכת בנערות ובנשים במעגלי ההתמכרות, בהובלת יולה שיינפלד. על הבמה הובילה סי היימן עם להיטיה הגדולים ודואט עם ארקדי דוכין. היימן נפגשה עם המתופף מישל עמר אחרי 33 שנה, והאירוע הצליח לגייס תרומות כספיות נאות בהחלט. "השתתפתי בעשרות ערבי התרמה רבי משתתפים, אבל בכזה עוד לא הייתי, כשכל האמנים נשארים ביחד עד אחרון הצלילים שבקעו מהבמה", סיפרה היימן. בין השאר הופיעו ברי סחרוף, מיכה שטרית, היהודים, כפיר בן לי, מיקה קרני, מני בגר, חני דינור ורמי הראל, בהפקת ברקת סוסיה.
לרגל חודש המודעות לסרטן השד, ב־STRONGFUL משיקים קולקציה ורודה שכל רווחיה יהוו תרומה לעמותת אחת מתשע, שאותה מובילות משפיעניות רשת לצד נשים מובילות דעה שמתמודדות או התמודדו עם המחלה.
יניב גוטוירט, מנהל מרכז דידה לאמנות רב־תחומית בהרצליה: "אוהב את המסעדה היפנית, הקטנה והמפתיעה, וגם כשרה, מינאטו בהרצליה פיתוח. לכו על מנת טרטר טורו טונה".
10 באוקטובר, סינמה סיטי גלילות, הפרמיירה לסדרה "מתוקים" שתשודר לצופי ערוץ zoom ב־HOT. יצעדו על השטיח האדום: מנכ"לית HOT טל גרנות גולדשטיין, אסי עזר מיוצרי הסדרה, והשחקנים בקאסט שכולל בין השאר את רותם סלע (בתמונה), עמוס תמם, בר זומר ונאוה מדינה.

מינויים

אמיל קויפמן, נשיא ומייסד התאגדות מהנדסי החשמל, האלקטרוניקה והאנרגיה בישראל, נבחר לנשיא ארגון הגג של האגודות הלאומיות של מהנדסי חשמל, אלקטרוניקה וטכנולוגיית מידע האירופי EUREL.
• הנהלת חברת אותנטיקס מינתה את אמציה קידר לסמנכ"ל שיווק גלובלי.