4 צפייה בגלריה
yk13615612
yk13615612
(צילום: אינסטגרם)
הגשמים הרבים הפתיעו בראשון בלילה את שירי מימון בהופעה בפסטיבל ראשון־לציון, שם ציינה 20 שנות קריירה. במשך תקופה ארוכה היא התרגשה מהערב שהיה אמור להיות נקודת ציון חשובה בקריירה שלה. היא עשתה חזרות רבות, השקיעה בשמלה ייחודית, וזרחה כולה כשעלתה על הבמה. אבל אז למזג האוויר היו תוכניות משלו. וזמן קצר לאחר תחילת ההופעה, החל לרדת גשם חזק שהוביל לשלוש הפסקות חשמל. חלק מהקהל התייאש ועזב, אבל חלק לא מבוטל המשיך לשיר עם שירי גם בלי הגברה.
שירי שגם בכתה, המשיכה לשיר. אתמול לאחר תגובות חיזוק רבות שקיבלה, היא אמרה: "למדתי שיעור בענווה. אל מול כוחות הטבע, הרצון בשליטה ובתכנון, יש מציאות אחרת שלפעמים דופקת בדלת. אל מול הדמעות שלי, ראיתי אתכם מתפללים למעני. לא נתתם לי להישבר. אין לי מילים. יש לי את הקהל הכי טוב בעולם. המשפט הזה מקבל היום חותמת נצח על הלב שלי".
ערוץ החיים הטובים: רבים מהסלבס ויתרו על האושפיזין לטובת חופשות ברחבי העולם. את הגשר והחופש הארוך של החג בחרו גם יעל בר זוהר וגיא זוארץ לבלות עם הילדים בחופשה חלומית בקלאב מד בסיישל מול שקיעות מרהיבות וטבילות במים צוננים.
4 צפייה בגלריה
yk13615610
yk13615610
צילום: גליה בן סדון
מה עשו יהורם גאון ויהודה עדר בעכו? השניים הגיעו אתמול בצהריים לסיור בשלוחה של בית הספר למוזיקה רימון, שנפתחה בעיר. עדר, נשיא ומייסד רימון, העניק תעודת הוקרה לראש עיריית עכו שמעון לנקרי שפעל להקמת השלוחה ומסיים את תפקידו ופורש. עדר: "היה חשוב לי ולגאון להיפרד באופן אישי מלנקרי ולהודות לו על פיתוח התרבות בפריפריה". גאון שנפגש עם הסטודנטים הבטיח לחזור בקרוב לסדנה משותפת איתם.
4 צפייה בגלריה
yk13615611
yk13615611
צילום: אינסטגרם
הכוכבת ההוליוודית נועה תשבי בנתה השנה לראשונה סוכה כשרה למהדרין, לבקשתו של בנה ארי. תשבי: "סוכות מזכיר לי את אבא שלי שהיה ארכיטקט ואיש יצירתי מאוד, והיה בונה לי בכל שנה סוכה. לא כזאת של היום שמוזמנת מאמזון מברזל ומפלסטיק, כזאת של פעם מקרשים ומסמרים ובדים לבנים. ועכשיו זה עובר לארי. מדור לדור".
הכל בראש: אחרי שנינט ננזפה על ידי אמה בגלל השיער הלבן, היא נאותה אתמול לתת לה לצבוע את שיערה לשחור. כי מה לא עושים כשבערב דיויד ברוזה מארח אותך על הבמה לשיר יחד את "סיגליות".
שחר של יום מלחיץ: כוכבת הרשת שחר חיון גילתה בבוקר אתמול כי חנתה את הרכב בלילה מתחת לקן נמלים אדומות שחדרו לכל פינה באוטו. אחרי ההלם הגיעה החרדה ואז גם הטלפון למדביר שהגיע למקום והחל לטפל במפגע.
אם משהו בפעילות של מאיה ורטהיימר ברשתות החברתיות לאחרונה נראה לכם מוזר, אז היא מודה כי אלו לא בדיוק הימים הטובים בחייה, בלשון המעטה, וחשפה כי הכל קשור לטיפולי פוריות שהיא עוברת. כזכור, לפני חודשיים חשפה ורטהיימר כי עברה הפלה, וכעת משתפת בהמשך הטיפולים. "לצערי אני לא בהיריון. עוברת ימים מורכבים ומשוגעים. כל מי שנמצאת באותה סירה, שתדע שהיא לא לבד", אמרה.
פתחו יומנים: החתונה של ליאל אלי ובן זוגה שי עמר תתקיים ב־18.6.24.
במהלך הופעה בירוחם, הזמר אושר כהן, שימח את תושבת העיר, עיוורת, שביקשה לשיר איתו. הוא עצר את ההופעה וירד לשיר איתה יחד, מול אלפי האנשים שהיו בקהל.
אחרי שדאג לה מחוץ לבית האח הגדול, תמך וחיזק, יובל מעתוק, מנצחת האח הגדול, קנתה לאחיה כרמל ולאשתו כרטיסי טיסה לחופשה ברודוס. "מגיע להם ליהנות, אחרי שלושה וחצי חודשים שהם עשו הכל למעני. תחבקו את האחים שלכם חזק. אין כמו אהבת אחים".