בני־יהודה:

לאן נעלם אלירן עטר?

חלוץ בני־יהודה אלירן עטר פנה לאחרונה לבעלים משה דמאיו וביקש ממנו לקחת פסק זמן עקב סיבות אישיות", לדברי הקבוצה. במועדון אישרו את הבקשה החריגה של עטר, למרות חשיבותו, והשחקן טס לחו"ל. הבעלים דמאיו: "אלירן פנה אלינו, אמר שיש לו בעיות אישיות וביקש לנקות את הראש. אנחנו אישרנו. לבני־יהודה יש סגל רחב וקבוצה טובה, נסתדר בימים האלה". (לירן ביטון)

בית"ר ירושלים:

אבוקסיס עצבני

מאמן בית"ר ירושלים יוסי אבוקסיס קיים אסיפה קשה בת שעתיים, יממה אחרי התבוסה הביתית 3:0 להפועל ת"א, וזעם על השחקנים: "איך יכול להיות שאתם עולים למשחק כזה ולא עושים כלום ממה שתירגלנו?" אבוקסיס עבר שחקן־שחקן וביקר את כולם.
תובע ההתאחדות החליט להעמיד את הקבוצה לדין על השלכת חפצים למגרש וקריאות גזעניות לעברו של מאוויס צ'יבוטה. מהמשטרה נמסר כי הוארך במספר ימים מעצרם של שני אוהדי בית"ר ירושלים החשודים בתקיפת אוהדי הפועל ת"א. אחד מהם תקף באלימות אוהד תוך כדי בעיטות בגופו של הקורבן שהוטח ארצה. (נדב צנציפר)

מכבי חיפה:

דגו מקבל גיבוי

במכבי חיפה מגבים את המאמן מסאי דגו על ההחלטה שלא לשתף את דיא סבע בניצחון על מכבי נתניה (2:3) בתחילת השבוע: "דגו למד מה קורה מאחורי הגב שלו והבין עם מי הוא יוצא למלחמה. זו הייתה העברת מסר לשחקנים כמו סבע וליאור רפאלוב שהוא לא ייתן לאף אחד לזלזל או לפגוע באוטוריטה שלו".
על פי גורמים בקבוצה, קיימת מתיחות בין מאמן האלופה לסבע, שהטיח בדגו: "אתה נכנס איתי למסלול התנגשות".
עכשיו נותר לראות כיצד ינהג דגו עם סבע במשחק הבית מחר (22.00) נגד פנאתינייקוס, במחזור השני של הליגה האירופית. (נדב צנציפר)