שבוע אחרי שהפתיעו את כולם עם הצעת נישואים מפוארת, זמן קצר בלבד אחרי שיצאו מבית האח הגדול שבו הכירו, שי עופרי ושניר בורגיל חגגו אתמול את יום הולדתה ה־24 של עופרי עם חברים ומשפחה ב"החצר האחורית" בהוד־השרון.
השניים עוברים בימים אלה להתגורר יחד, ועופרי התייחסה לכך כשאמרה כי זה מעבר מרגש מאוד עבורה אבל הקשה ביותר. "זה מטורף בעיניי", אמרה.
בין הנוכחים היו דודו כהן, ספיר בורגיל ואברהם אקלום.
מבין כל המבקרים בסוכתו של נשיא המדינה, הגיעו אתמול גם הנינג'ה יוגב מלכה ובת זוגו הרקדנית ג'וליה שחר. השניים לא ויתרו על צילומים ולצד שיחות ברומו של עולם, הגיעו גם להסכמות בתחום הזוגי. שחר: "דיברנו על איך אפשר להפוך את העולם למקום טוב יותר ועל מי הולך להוריד את הזבל בבית".
3 צפייה בגלריה
yk13617292
yk13617292
צילום: אינסטגרם
אחרי החזרה בתשובה, השחקנים והיוצרים מוריס כהן ורותם זיסמן, לא מוותרים על בילוי בירושלים בימי חול המועד ועל ברכת הכוהנים בכותל. תפסנו אותם בין לבין במראה חסוד עם הילדים מבלים להנאתם.
3 צפייה בגלריה
yk13617291
yk13617291
צילום: אור גפן
המאורסים הטריים טליה עובדיה ושחף רז שמבלים את החג בפורטוגל, עלו אתמול על רכבל שגרם לטליה להתקף חרדה ובכי בקרון עצמו. "זה היה בכי רצוף קללות", הדגישה טליה שסיפרה על החרדה. את הפאניקה, אגב, היא הורידה לאחר מכן עם שייק אננס ופיצה.
אחרי שלושה שבועות של יוגה, מדיטציות ושקיעות מרהיבות בתאילנד, דנית גרינברג פלוס הבחור שהיא בקשר זוגי התחלתי איתו, חזרו לארץ. גרינברג: "מבחינתי אפשר לפרסס ולחזור לתאילנד".
יום קשה עבר אתמול על הדוגמנית והמעצבת אדל בספלוב. כוכבת הרשת גילתה כי בגן שבו נמצאת בתה נחשפו אירועי אלימות. היא מיד הוציאה אותה משם. "אני בהלם וכועסת ולא מאחלת לגננת הזאת לפגוש אותי לעולם", שיתפה.
על ספת המטפל: גיל ריבה קיבל אמש את תעודה ההסמכה שלו כמטפל רגשי והתנהגותי ויוצא לדרך חדשה. "אחרי שסיימתי להתעסק בקישקע של עצמי, עכשיו אני ממש רוצה לטפל בכם ולעזור לכם להתמודד עם החיים עצמם".
ואושיית הרשת אן זיוי נזכרה רק אתמול לאסוף את תעודת הגמר שלה ב־NLP, שנה אחרי שסיימה את ההתמחות. זיוי: "מי שצריך טיפול, אני טובה לכולם, חוץ מלעצמי".
פרשת השרוכים: הזמר אבי אבורומי הופיע אתמול באשקלון והעלה מעריצה לבמה. כששם לב שהשרוכים שלה בנעליים לא קשורים, לא היסס, כרע ברך וקשר לה קשירת פרפר בנעליים, כשהקהל מריע לו. לבסוף נאלצו להבריח אותו באמבולנס בגלל התגודדות מעריצים ביציאה.
אחרי שיצאה מהאח הגדול, יובל לוי מתחילה את חיי הזוהר. היא תשתתף בסרט בינלאומי שצולם בגרמניה ובארץ, ויעלה בפסטיבלים ברחבי העולם בחודש הבא. היא תגלם דמות של שחקנית ישראלית פתוחה ומשוחררת מינית.
האתרוג בידיו: רב הסלבס מרדכי חסידים הגיע אתמול במיוחד לביתו של סטטיק, כדי לזכות אותו במצוות ארבעת המינים. סטטיק ביצע את הטקס כהלכתו ותיעד.