זה כבר נהיה טקס קבוע: כשעה לפני שבאיירן מינכן עולה לשחק, עולה התקווה לקבל פוש לטלפון עם "דניאל פרץ בהרכב". אבל עד כה זה קרה רק פעם אחת, וגם היא הייתה צפויה מראש. את המשחק מול קופנהגן בליגת האלופות שלשום שפט אוראל גרינפלד הישראלי, אז הייתה משאלת לב נסתרת שגרינפלד ישמח את אוהדי הכדורגל הישראלים עם כרטיס אדום לסוון אולרייך. גם זה לא קרה. במקום, קיבלנו את התסריט הגרוע ביותר: הצלה מדהימה של אולרייך בתוספת הזמן שהבטיחה לבאיירן ניצחון, וגם ג'ושוע קימיך החמיא לו שהוא "משרה רוגע".
דווקא אחרי הופעה ממש לא טובה של השוער מול לייפציג בליגה - שבה ספג פעמיים - אולרייך התאושש וניפץ את התקווה הישראלית לראות את אלופת גרמניה זורקת את פרץ למים הקרים ואומרת לו "תציל אותנו". פרץ היה כמובן מצטיין באופן מיידי, מציל פנדל בכל משחק, וסוחב על גבו את באיירן מינכן לזכייה בליגת האלופות העונה. אולם אולרייך מתעקש להרוס לכולנו את הפנטזיות. אולי הוא בעצם עושה לפרץ טובה גדולה, אולי זה לא כל כך טוב לשוער צעיר להיכנס לעניינים דווקא כשהמועדון מאוד בלחץ. תראו מה קרה לשריף כיוף במכבי חיפה. בינתיים פרץ על הספסל, אנחנו יודעים שבאיירן תיקח איתו את הזמן. אולם בראש, הפנטזיה תמשיך לרוץ. רוצים לראות את פרץ מציל את האימפריה.
גם אוסקר גלוך ורד בול זלצבורג גילו שיש לפניהם עוד דרך ארוכה מאוד. אחרי ה־0:2 על בנפיקה בחוץ, המשחק הביתי מול ריאל סוסיאדד נראה כמו טיול. גלוך וחבריו לא היו קרובים בכלל ליכולת שלהם בפורטוגל, הספרדים הראו להם שאין דבר כזה "חינם" בליגת האלופות, כל משחק הוא כמו טיפוס מייאש על הר במזג אוויר קיצוני. לא חשוב מי היריבה שלך ומה עשית במשחק הקודם. המעקב אחרי גלוך ופרץ מגלה כמה קשה לשמור על יציבות ברמות האלה, אי־אפשר שלא להעריך אותם על הנחישות והיכולת לעמוד בטלטלות הללו.