מכה לנבחרת ישראל לקראת המשחקים הקריטי
ים במוקדמות יורו 2024. מנור סולומון, שחקן טוטנהאם ואחד הברגים החשובים בנבחרת של אלון חזן, נפצע בברכו הימנית באימון והתברר כי הוא סובל מקרע במניסקוס. משך ההחלמה נע סביב שלושה־ארבעה חודשים, והיום הוא צפוי לעבור ניתוח.
1 צפייה בגלריה
yk13618415
yk13618415
(צילום: עוז מועלם)
כעת הנבחרת תיאלץ להסתדר ללא הכוכב הגדול שלה בארבעת המשחקים עד לסיום הקמפיין, מול שווייץ וקוסובו בשבוע הבא ונגד רומניה ואנדורה בחודש הבא. זו הפעם השנייה שסולומון סובל מפציעה כזו – בתחילת העונה שעברה קרע את המניסקוס בברכו השמאלית, מה שגרם לו לפספס את החודשים הראשונים של העונה.
פציעתו של סולומון מצטרפת לזו של ליאל עבדה ומותירה את חזן עם בעיות קשות בהתקפה.

סבע חוזר להרכב

מאמן מכבי חיפה מסאי דגו מתכנן מספר שינויים בהרכב לקראת המשחק הביתי הערב (22.00) נגד פנאתינייקוס בליגה האירופית, גם בשל העובדה ששלושה ימים לאחר מכן מצפה לקבוצה משחק ליגה נגד הפועל באר־שבע בסמי עופר.
מי שעשויים לרדת לספסל הם שון גולדברג, שואו ועלי מוחמד. דיא סבע צפוי לשחק מאחר שאינו אמור לפתוח במשחק נגד סגנית האלופה.
קבוצת הנוער סיימה בצ'כיה ב־1:1 מול ספרטה פראג, במשחק הראשון במוקדמות ליגת האלופות.

גאנדלמן מחכה לקין

מכבי ת"א תתארח הערב (19.45) אצל גנט הבלגית, בשורותיה משחק עומרי גאנדלמן, במסגרת הקונפרנס־ליג. המאמן רובי קין: "זה משחק קשה מאוד, המבחן הכי גדול מאז שהגעתי לפה. זו קבוצה טובה מאוד וחזקה, ברור שהם פייבוריטים בגלל הליגה בה הם משחקים והתקציב, 12 מיליון יורו על העברות רק הקיץ. אבל זה לא אומר שאנחנו נשב מאחורה וניתן להם לשלוט במשחק, אנחנו צריכים להאמין שאנחנו יכולים לנצח". (נדב צנציפר)

שמאילוב יחזור בפברואר

ברוך שמאילוב הגיע להסדר טיעון עם ה־ITA, הסוכנות הבינלאומית לבדיקות סמים, והג'ודוקא ישלים שבעה חודשי השעייה עד פברואר 2024. שמאילוב טען כי תקלות טכניות שלא תלויות בו מנעו ממנו לדווח על מיקומו, ועל בסיס טענות אלה הגיעו הצדדים להסדר. שמאילוב: "עכשיו, כשכל התקופה הקשה הזו מאחוריי, אני מביט רק קדימה ואעשה הכל להשיג את הקריטריון לפריז". (נדב צנציפר)
כדוריד. מחזור 3: א.ס רמה"ש - מכבי ת"א 29:39, קריית־מוצקין - אס"א ת"א 24:30, מכבי ראשל"צ - קריית־אונו 28:35, בני־הרצליה - הפועל ראשל"צ 30:30, מ.כ חולון - הפועל ר"ג 31:38, נס־ציונה - הפועל אשדוד 31:27. (ספי פסטרנק)
כדורסל. בני־הרצליה ניצחה את פמגוסטה 63:87 (כריס באב 28 נקודות) במוקדמות היורופקאפ, וזקוקה היום (20.00) לניצחון על קורמנד ההונגרית כדי לעלות לשלב הבתים.
אלימות בספורט. איש קבע מחטיבת הצנחנים שתועד בתחילת השבוע תוקף אוהד הפועל ת"א אחרי המשחק נגד בית"ר ירושלים בטדי, יטופל משמעתית בצבא – כך נמסר מדוברות צה"ל. (יואב זיתון)
יוסף מהלל, מגדולי שחקני בני־יהודה בכל הזמנים, הלך לעולמו בגיל 83. מהלל היה מכוכבי הקבוצה בשנות ה־50 וה־60 וענד את סרט הקפטן במשך שנים רבות.
פורסם לראשונה: 00:00, 05.10.23