גולסטאר, גרסת הקולנוע: רז זהבי, פרשן הספורט שכיכב בעונות האחרונות של "גולסטאר" ב־HOT, לוהק לסרט החדש של הסדרה ויחל את הצילומים בשבוע הבא בספארי שבדרום־אפריקה. זהבי קיבל חופשה מיוחדת לצורך כך מערוץ הספורט. עלילת הסרט תעסוק בהתרסקות המטוס שעליו נמצאים חברי הנבחרת בדרכם לצלם עונת VIP בדרום אמריקה. בעקבות ההתרסקות הם מוצאים את עצמם בליבה של הסוואנה באפריקה, ובמהלך חיפושים אחר מזון ומים הם נלקחים בשבי בידי שבט מקומי. זהבי יגלם בסרט את עצמו - הבן אדם החופר בעולם.
5 צפייה בגלריה
yk13618729
yk13618729
(צילום: אוהד רומנו)
זהבי, מברוק. "אני שמח, גאה ומאושר לקחת חלק בסרט הקולנוע של גולסטאר, שהיא גם הסדרה המצליחה ביותר בעשור האחרון ששברה שיאי צפייה".
אז להתכונן לחפירות? "החפירות והקדיחות שלי הפכו ללהיט ולשם דבר בריאליטי, ובסרט שידרגו את הדמות שלי ואת החפירות לרמות שיא מצחיקות וחסרות תקדים. אני נקרע מצחוק רק מעצם קריאת הטקסטים".
עוד הוסיף זהבי: "אני מגשים חלום ילדות לשחק גם בסרט קולנוע, ומשוכנע ובטוח שזה רק עניין של זמן עד שאצעד על השטיח האדום בהוליווד".
את התסריט כתב דוד דהן והבמאי הוא אמיל בן שמעון. הסרט יופק על ידי ADD ויונייטד קינג.

נועה קירל ואנה זק יתמודדו על פרס MTV אירופה. אתמול נחשפה רשימת המועמדים של MTV ישראל לטקס פרסי המוזיקה באירופה, ומלבד קירל וזק נמצאים ברשימה גם: נונו, שירה מרגלית וליעד מאיר. הטקס יתקיים ב־5 בנובמבר בפריז וישודר בשידור חי. כזכור, בחמש השנים האחרונות זכתה קירל בפרס. בשנה שעברה, על השטיח האדום בגרמניה, אמרה קירל בלעדית לעלוקה: "אני רואה בכך שליחות, במיוחד על אדמת גרמניה. חלק גדול מבני משפחתי נספו בשואה, ואני כאן להעביר מסר ברור נגד האנטישמיות".
5 צפייה בגלריה
yk13618829
yk13618829
צילום: שי תמיר
5 צפייה בגלריה
yk13618674
yk13618674
צילומים: שי תמיר, MTV ישראל
פסטיבל התמר הגיע לשיאו אתמול עם הופעות של עומר אדם ויסמין מועלם, נינט טייב ואביב גפן. הפסטיבל, שהתמקד השנה בשילובים מעניינים, העלה אל המצדה על במה אחת בין היתר גם את חנן בן ארי ופאר טסי (בצילום) לעיני שמונת אלפים צופים. הפסטיבל יימשך עד יום שישי, וכולל מופעי זריחה. בין האמנים שעוד יופיעו: ברי סחרוף, נגה ארז, פול טראנק והתקווה 6.
5 צפייה בגלריה
yk13618839
yk13618839
צילום: גיל רובינשטיין
אמש נערכה הפרמיירה לסדרה החדשה "המזח", המשחזרת את הימים הראשונים בקרב על מוצב המזח במלחמת יום הכיפורים. באירוע השתתפו: מיכאל אלוני, דניאל גד, שמואל וילוז'ני, אביב פנקס (שמשחקת את אשתו של אלוני) וכמו כן לוחמים, חברים ומשפחות. הסדרה תשודר החל מיום שני הקרוב בכאן 11.
5 צפייה בגלריה
yk13618846
yk13618846
צילום: רפי דלויה
עידן אלתרמן חגג אתמול 50 על הבמה בסטנדאפ בצוותא, וכמו בכל שנה ביום הולדתו, את ההכנסות מהמופע הוא תורם למטרה חברתית, הפעם לעמותת "אינקלו" המקדמת חינוך מכיל. על משבר גיל ה־50, אמר אלתרמן: "מאז שמלאו לי 50 התחלתי לאהוב מרציפן. אפשר לומר שהמרציפן הוא הסודה של גיל 40".
אסי עזר צריך עזרה. ביום רביעי שעבר הוא הגיע לגלריית נור ביפו עם הלפטופ שלו וחזר משם בלעדיו. החיפושים טרם הועילו ועכשיו הוא מקווה שאולי מישהו יקרא את זה ויסייע במציאתו.
אחים לבמה: עמוס תמם הגיע אתמול לפרגן לאחיו הצעיר, השחקן מאיר תמם, ששיחק בהצגה "ירייה בוואדי" במסגרת פסטיבל עכו. ההצגה חוזרת אל האירועים ההיסטוריים שהתקיימו בוואדי סאליב בחיפה.
הביאו כבוד: להקת שלווה הופיעה בקונצרט בינלאומי ענק בדרום־קוריאה, שבו השתתפו גם מדינות רבות, בהן טייוואן, הונג־קונג, תאילנד, יפן ועוד. הלהקה הישראלית ביצעה שלושה שירים לצד תזמורת אורקסטרה של עיוורים.
פורסם לראשונה: 00:00, 05.10.23