האלוף האולימפי בהתעמלות, ארטיום דולגופיאט, שהוכתר פעמיים כסגן אלוף העולם (2017 ו־2019) בתרגיל הקרקע, יתחרה מחר (15.00) בגמר אליפות העולם הנערכת באנטוורפן, וינסה לעלות הפעם על המדרגה הגבוהה ביותר בפודיום.
1 צפייה בגלריה
yk13619572
yk13619572
(צילום: אורן אהרוני)
דולגופיאט השיג במוקדמות ציון של 15.100 נקודות שהעלה אותו לגמר מהמקום הראשון, והוא נחשב לפייבוריט לזכות בתואר העולמי אם ישחזר את היכולת הגבוהה משבת האחרונה. המתעמל הישראלי עלה גם לגמר הקרב־רב, שנערך אתמול, אבל ויתר על מקומו כדי להתכונן לקרקע. בכל מקרה, הוא כבר הבטיח את מקומו בפריז, שם יהיה האלוף האולימפי הישראלי הראשון שינסה להגן על תוארו, זאת אחרי שלינוי אשרם פרשה אחרי המשחקים בטוקיו וגל פרידמן הפסיד בקרב מול שחר צוברי על ההשתתפות בבייג'ינג.
דולגופיאט אמר לקראת הגמר: "זו תחרות חשובה, פחות משנה לפני המשחקים האולימפיים בפריז, וחשוב לי מאוד להציג את היכולת הטובה ביותר שלי בתרגיל הקרקע. המטרה שלי היא להיות אלוף העולם".

מחיר החרמת הדרבי: 225 אלף שקל

שבוע בדיוק אחרי החרמת הדרבי בחצי גמר גביע ווינר, הפועל ת"א נקנסה אתמול על ידי מינהלת הליגה ב־225 אלף שקל. בנוסף, הקבוצה צפויה לספוג עלויות של תביעות עתידיות בשל הסירוב לעלות למשחק.
הפועל ת"א כבר הודיעה לאחר המעשה כי היא עומדת מאחורי החלטתה הדרמטית, שהובילה להפסד טכני ולביקורת מצד שר התרבות והספורט מיקי זוהר. הסיבה לצעד הנחרץ, לטענתה, היא התייחסות המשטרה לקהל אוהדיה והבלגן הגדול ששרר בהיכל קבוצת שלמה. (אפרת עמורבן)
יורופקאפ. הרצליה עלתה מהמוקדמות, אחרי שניצחה בהונגריה את קורמנד 88:97. רוברט קרטר הצטיין (27 נקודות ו־14 ריבאונדים).