בעקבות מתקפת הפתע על ישראל והמצב הביטחוני הקשה, במינהלת הליגה קיימו אתמול שיחות והערכת מצב עם אנשי פיקוד העורף והחליטו לדחות את משחקי המחזור השישי בליגת העל בכדורגל ואת משחקי הליגה הלאומית שתוכננו למחר. יו"ר המינהלת ארז כלפון: "אנחנו נמצאים בשעות מהקשות שחווינו מקום המדינה. ברגעים כאלה הכדורגל הופך למשני".
גם משחקי ליגת העל בכדורסל נדחו (במשחק הפתיחה שנערך אתמול ניצחה
נס־ציונה 73:77 את עפולה). כל הקבוצות הודיעו כי יאפשרו לשחקנים הזרים לעזוב מיידית למולדתם, ושמונה שחקנים מנס־ציונה ועירוני ר"ג בחרו לעשות זאת. כמו כן, במשרד התרבות והספורט הנחו לא לקיים אירועי ספורט ברחבי הארץ. "עקב המצב, המשרד מודיע כי כל גופי ומוסדות התרבות והספורט מנועים מלקיים כל פעילות ולבטל את כלל האירועים הצפויים ברחבי הארץ", נכתב בהודעה.
גם קיום משחקה של הנבחרת נגד שווייץ במסגרת מוקדמות יורו 2024, שאמור להיערך ביום חמישי הקרוב בבלומפילד, מוטל בספק. באופ"א בוחנים את האירועים וצפויים לקבל החלטה בקרוב. מההתאחדות השווייצרית נמסר: "למדנו בצער רב על המצב בישראל ומתקפת הרקטות. אנחנו במגעים עם אופ"א והשגרירות בישראל, התכנסות הנבחרת תחל כמתוכנן ביום שני בציריך".
גם מצבו של משחק הנבחרת הצעירה מול אסטוניה שאמור להתקיים בארץ ביום חמישי לא ברור. בנוסף, בתיאום בין ההתאחדות לכדורגל לאופ"א, הוחלט על דחיית משחקי מוקדמות היורו לנבחרות עד גיל 17 שנועדו להתקיים בארץ. מועד חדש ייקבע בהמשך.
הבלם בן בנימין, שחקן קריית ים מליגה א', נכח במסיבת הטבע ונפצע מרסיס ברגלו.

שלטים פרו־פלסטינים במשחק של סלטיק

בצל המתקפה הרצחנית על ישראל, בסקוטלנד נרשם אירוע מזעזע. קבוצת האולטראס של האלופה סלטיק - בה משחק ליאל עבדה הישראלי (פצוע ולא שותף) - הניפה במהלך ה־1:3 הביתי על קילמרנוק שלטי תמיכה בפלסטין, בהם נכתב: "ניצחון להתנגדות" ו"שחררו את פלסטין". זו לא הפעם הראשונה שבה אוהדי סלטיק מביעים עמדות אנטי־ישראליות. במהלך מבצע צוק איתן ב־2014, הניפו אוהדי הקבוצה דגלי פלסטין, מחו כנגד צה"ל ואף תקפו את ניר ביטון, אז עוד שחקן סלטיק, שאיחל בריאות לחיילי צה"ל.
אתמול לפנות ערב, רז שלמה עלה להופעת הבכורה שלו בלובן וגם כבש שער, אחריו לא הצליח לעצור את הדמעות וסימן לב בידיו.