1 צפייה בגלריה
yk13623755
yk13623755
(אסף יסעור)
פחות משלושה שבועות לאחר זכייתו באליפות העולם בטאקוונדו פראלימפי, אסף יסעור הוסיף אתמול עוד מדליית זהב, הפעם בגראנד פרי טייוואן שבסין. יסעור, שעלה עם סרט שחור לאות אבל על הנרצחים בישראל, התייחס לאירועים הקשים: "בשבת בבוקר קיבלנו את החדשות מהארץ. לא האמנו למה שאנחנו רואים, נשבר לנו הלב. כל מה שהיה לנו בראש זה שצריכים לסיים בראש הפודיום, כשדגל ישראל מונף ושכולם יראו כמה העם שלנו חזק". (רענן וייס)

סיוע מאופ"א: גם משחק הנבחרת בקוסובו יידחה

אחרי שבאופ"א נעתרו לדרישתו של יו"ר ההתאחדות, שינו זוארץ, לדחות את משחקה של ישראל ביום בחמישי הקרוב בבלומפילד מול שווייץ במוקדמות היורו על רקע המצב הביטחוני בארץ, גם ההתמודדות שאמורה להתקיים ביום ראשון בקוסובו תיערך ככל הנראה במועד אחר.
כמו כן, במינהלת הודיעו על דחיית מחזור 7 בליגת העל ומחזורים 8־9 בליגה הלאומית. פגרת השזרוע שתוכננה להתקיים בנובמבר בוטלה והקבוצות התבקשו לטפל באופן מיידי בשזרוע האצטדיונים בהתאם למגבלות.
ביורוליג, ולנסיה הודיעה כי היא החליפה ביתיות עם מכבי ת"א ותארח אותה ב־18 באוקטובר. המשחק במילאנו שהיה אמור להיערך ביום חמישי הקרוב נדחה, כמו גם זה של הפועל ת"א בבית מול וולבס הליטאית יום קודם ביורוקאפ. האדומים החליפו ביתיות עם ונציה, שתארח אותם בשבוע הבא. גם המחזור השני בליגת העל בכדורסל נדחה.
(נדב צנציפר, אפרת עמורבן)