מתקפת הטרור של ארגון החמאס על ישראל ביום שבת, ובעיקר החשש ממלחמה אזורית הביאה לעלייה חדה של ארבעה אחוזים במחירי הנפט ביום העסקים הראשון לאחר ההתקפה. ביום שלישי ירדו המחירים ב־35 סנט לחבית. כיוון שישראל ועזה אינן שחקניות משנה אפילו בשוק הנפט, עליות המחירים בתחילת השבוע הן פחות תוצאה של ביקוש והיצע ויותר ספקולציות על התפשטות המלחמה, מעורבות של איראן ופחד מאי־יציבות אזורית. הסכנה היא מהתערבות של איראן בלחימה וסגירה של מצר הורמוז שדרכו עובר כשליש מהנפט שמיוצא לעולם. סגירה כזו, לפי אנליסטים בשוק הנפט, יכולה לגרום לעלייה של 25-20 אחוז במחירי הנפט בעולם.

גוגל הוסיפה סרט שחור לדף הבית: "בלתי נתפס"

גוגל הוסיפה אתמול לדף החיפוש הבינלאומי שלה סרט שחור, לאות הזדהות עם האבל בישראל. "ליבנו ומחשבותינו עם הקורבנות ויקיריהם ועם כל אלו שנפגעו", נכתב בהודעה שפורסמה החברה. מנכ"ל החברה סונדאר פיצ'אי כתב מייל מרגש לכל העובדים: "מה שעובדינו בישראל חווים כרגע הוא בלתי נתפס". בחברה עובדים לזהות ולהסיר "תוכן גרפי אלים, שנאה, טרור או קמפיינים מתואמים של דיסאינפורמציה".
גם מנכ"ל אפל טים קוק כתב: "אני הרוס מההתקפות המזעזעות נגד ישראל. ליבי יוצא אל הנפגעים". מנכ"ל מטא מארק צוקרברג שלח מייל לעובדי החברה בישראל: "אני חושב עליכם ועל המשפחות שלכם". גוגל דווחה אתמול כי יחידת האבטחה שלה זיהתה חשבונות מזויפים הקשורים לאיראן שמקדמים נרטיבים אנטי־ישראליים, וחוקרת דיווחים על התקפות סייבר של גורמים החשודים כהאקרים.