אופ"א הודיעה אתמול כי משחק הנבחרת מול שווייץ במוקדמות היורו, שאמור היה להתקיים מחר בארץ, ישוחק ב־15 בנובמבר במיקום שטרם נקבע. מדובר בחלון האחרון של המוקדמות, שבו ישראל אמורה לארח את רומניה (18.11) ולשחק באנדורה (21.11). מעבר לעומס ברגעי ההכרעה של הקמפיין, כלל לא ברור עדיין אם הנבחרת תוכל לארח בביתה את שתי היריבות הבכירות בבית, וייתכן שתיאלץ לעשות זאת במגרש נייטרלי. יתר על כן, עדיין לא ברור מתי ייערך המשחק בקוסובו, שנכון לעכשיו אמור להתקיים ביום ראשון הקרוב אך צפוי להידחות גם הוא.

אינטר מיאמי: "מתפללים עבורכם"

אינטר מיאמי, קבוצתו של לאו מסי, עומדת לצד ישראל. "מביעים צער עמוק על אובדן חייהם של חפים מפשע. אנחנו מגנים את המתקפות חסרות הטעם ומתפללים עבור הקורבנות ומשפחותיהם. מי ייתן שאהבה ושלום יגברו על שנאה ואלימות", נכתב בהודעת המועדון.
לעומת זאת, ארגון אוהדי סלטיק, "הבריגדה הירוקה", קרא לאוהדי הקבוצה להניף דגלי פלסטין גם במשחק נגד אתלטיקו מדריד בעוד שבועיים בליגת האלופות, למרות שהמועדון גינה את השלטים התומכים בחמאס ביציעים במשחק הליגה בשבת. שלשום תועד שחקנה הישראלי של אלופת סקוטלנד, ליאל עבדה, מגיע לפגישה עם ראשי המועדון - שאחריה יצאה הודעת הגינוי.
פיב"א הודיעה כי משחקיהן של הפועל ירושלים והפועל חולון בשבוע הבא במחזור הפתיחה של ליגת האלופות יידחו. כל מפגשי המחזור השני השבוע ביורוליג וביורוקאפ ייפתחו בדקת דומייה לזכר הקורבנות.

הכדורגל חוזר הביתה: יורו 2028 יתקיים בבריטניה ובאירלנד

אליפות אירופה 2028 מגיעה לממלכה: בריטניה (אנגליה, צפון אירלנד, וויילס וסקוטלנד) ואירלנד זכו באירוח הטורניר, כשהמשחקים יתקיימו בין השאר בוומבלי, באיתיחאד של מנצ'סטר סיטי ובאצטדיון החדש שבונה אברטון. הטורניר ב־2032 יתקיים בטורקיה ובאיטליה.
אדן הזאר פורש. בגיל 32 בלבד, הבלגי שעד לפני כמה שנים נחשב לאחד הקשרים הטובים בעולם, הודיע על פרישה: "אתה חייב להקשיב לעצמך ולדעת לעצור בזמן הנכון".