למען המפונים:

חיבוק ממכבי ת"א

קבוצת הכדורסל של מכבי ת"א ביקרה אתמול את תושבי עוטף עזה שפונו לכפר המכביה, והשתתפה ביום פעילות מאורגן שנערך להם במגרש הכדורסל. הקפטן ג'ון דיברתולומאו אמר: "זה פשוט נורא מה שקרה. בדרך לכאן דיברנו על מה אנחנו יכולים לעשות כדי לתת לילדים להרגיש קצת טוב. אם גרמתי לילד אחד אפילו לחייך קצת, זה נותן לי המון משמעות".
רומן סורקין הוסיף: "קשה אפילו להבין מה הילדים האלה עוברים. רואים פה ילדים שקצת מתחילים לחייך, ואתה מרגיש שעשית משהו. הלב שלנו איתם והלוואי שהם יהיו חזקים. אני כרגע מדבר בתור ספורטאי, אבל מי אני לעומתם? הם הגיבורים". (אפרת עמורבן)

טניס:

בוטל הטורניר בת"א

בשל חוסר הוודאות, הנהלת ה־ATP העולמית הודיעה על ביטול טורניר ווטרג'ן שהיה אמור להתקיים באקספו ת"א בין ה־5 ל־11 בנובמבר. בטורניר היו אמורים להשתתף כוכבי טניס מהשורה הראשונה בעולם. כזכור, בשנה שעברה ניצח נובאק ג'וקוביץ' בגמר את מארין צ'יליץ'.

עזרה מהאלוף:

מייוות'ר שולח מטוס

אחרי שהביע תמיכה בישראל, כעת דווח כי מתאגרף העבר פלויד מייוות'ר שולח לישראל את המטוס הפרטי שלו, אייר מייוות'ר, כדי לספק מזון ואספקה ​​אחרת, כולל אפודים חסיני כדורים, עבור חיילי צה"ל. "אני עומד לצד ישראל. חמאס אינו מייצג את העם הפלסטיני, הוא ארגון טרור שתוקף חיי חפים מפשע. אני בעד כל בני האדם ומאחל לחזרתם הבטוחה של כל האמריקאים והישראלים וכל אדם שנלקח כבן ערובה במהלך פשעי המלחמה הנוראיים הללו", הוא כתב אתמול באינסטגרם.

מאי נעים למנוחות -

"האחות הכי טובה"

מאי נעים, נכדתו של שלמה שרף והאחיינית של יובל נעים, שנרצחה בסמוך לקיבוץ בארי לשם נמלטה מהמסיבה ברעים, הובאה אתמול למנוחות בבית העלמין בגן חיים.
אחיה טל נעים, כדורגלן הפועל כפר־סבא, ספד לה: "האחות הכי טובה שיכולתי לבקש. מי חשב שבגיל 20 אשב לבד בחדר, עם דף, עט ודמעות בעיניים ואכתוב לך הספד. איך כותבים את זה בכלל? אני מסרב להאמין, אני מדחיק ולא מעכל שלעולם לא אראה אותך שוב".