החיילים שלנו מקבלים באהבה ארגזים של חטיפים, ממתקים, מאכלים שונים ושתייה, ויודעים שדואגים להם בבית. אבל גם את הלוחמים ששומרים עלינו אפשר להפתיע, כי מי ששרית פרי־גן מגיעה אליו לשטח מקבל כוס טעימה של שייק טרי.
1 צפייה בגלריה
yk13630576
yk13630576
(פרי־גן בדוכן. לא מפסיקה לקבל פניות | צילום: שרית פרי גן)
שרית, אם חד־הורית מיסוד המעלה, היא בעלת העסק "פריגן בר מיצים ושייקים טריים וטבעיים לאירועים". למרבה הצער, אנחנו לא חווים אירועים משמחים מאז תחילת המלחמה, כאלו שאפשר לחגוג בהם, אבל שרית עובדת בלי הפסקה ונוסעת מצפון ועד דרום כדי לפנק חיילים.
"שייה ואיתן, הילדים שלי שבדרך כלל מצטרפים אליי לעגלת השייקים באירועים פרטיים, נשארים בבית ומבינים שאמא שלהם חדורת מטרה להגיע לכמה שיותר לוחמים כדי לתמוך בהם ולומר להם תודה", היא אומרת. "הדרך שלי היא באמצעות שייקים טריים שאני מכינה על המקום ברכב, ומוגשים להם קרים. הרמתי את הכפפה ראשית באזור שלנו, בצפון, ולמען האמת לא היה קשה היה למצוא על אם הדרך לוחמים מילואימניקים שהצטרפו לנקודות האיסוף בדרך ליחידות שלהם. כל רגע אני מקבלת קריאה לנ.צ אחר להגיע ולהכין שייקים לחיילים".
פרי־גן התאימה את עצמה למציאות הקשה כבר בתקופת הקורונה: "הבנתי שאני עוברת לתפעל את העסק של השייקים באמצעות רכב שמתנהל כדוכן שירות לכל דבר", היא מסבירה. "אני מאחסנת בו את הפירות והירקות הטריים, את מכשירי הבלנדר עם חיבור לחשמל, עמדה לחיתוך וקילוף הפרי, שולחנות שטח וכוסות חד־פעמיות. מאותו רגע ששמעתי על האירועים הקשים, הבלתי נתפסים, בעוטף עזה, היה לי ברור שאת החלק שלי למען הלוחמים אני עושה ברכב שלי, שהוא עגלת שייקים לכל מטרה. כולי תקווה שנוכל לחזור בהקדם לשמח באירועים משפחתיים ובאירועי חברה, וכעת הכל נדם, אבל למעשה אני רק מחכה עכשיו לכמה שיותר קריאות להגיע לחיילים. אני ערוכה לצאת לדרך בכל עת".
רציתי להמשיך לשוחח עם שרית על המיזם שלה, אבל היא אומרת בהתלהבות: "בדיוק כרגע קיבלתי עוד פנייה מרגשת מקבוצת לוחמי גולני באזור הצפון ואני מתארגנת לצאת!" הטלפון של שרית: 052-3134559.