קשר הפועל ת"א חוסה רודריגס אמנם עזב את ישראל כמו כל הזרים לאחר המתקפה הרצחנית של חמאס, אבל גם ממולדתו ספרד הוא הפך למסביר אמיתי עבור ישראל.
"אנשי חמאס הם ברברים, לא אכפת להם מהפלסטינים", אמר רודריגס בראיון לעיתון ACB. "מה שעשו מזכיר את הנאצים בשואה. הם ערפו ראשים של ילדים, מחקו משפחות, דברים איומים". כשנשאל על ההרוגים בצד השני ועל הגינויים שישראל סופגת בספרד, השיב: "יש הבדל גדול בין ישראל לבין חמאס. ישראל שולחת הודעה מראש, מזהירה, לפני שהיא פותחת באש. חמאס לעולם לא מזהיר".
רודריגס לא התעלם מסימני השאלה בנוגע לעתידם שלו ושל חבריו השחקנים הזרים, שעזבו את ישראל ואינם יודעים אם ומתי יחזרו. "אופ"א ופיפ"א חייבות להיכנס לתמונה", אמר. "כשפרצה המלחמה באוקראינה, אופ"א פתחה חלון העברות מיוחד. אני מכיר שחקנים שלא רוצים לחזור לישראל, גם לא אחרי המלחמה. הם יצטרכו לחכות עד ינואר כדי לעבור קבוצה?" כמו כן רודריגס ביקש מפיפ"א ומאופ"א "להתערב, לגנות את המעשים של חמאס ולא לעמוד מנגד".

ההסתה של קשר ניס

יוסף עטאל, המגן האלג'יראי של ניס הצרפתית, שיתף סרטון שבו מטיף פלסטיני מאחל לכך ש"אלוהים ישלח יום אפל ליהודים". אוהדים הפעילו לחץ להעניש אותו, ההתאחדות הצרפתית פירסמה גינוי לדבריו ומינהלת הליגה הצרפתית החליטה לבדוק את המקרה. בהמשך עטאל מחק את הפוסט והתנצל. הוא צפוי לעמוד לדין משמעתי.
במקביל, קארים בנזמה התייצב לצד הפלסטינים: "המחשבות והתפילות עם האנשים בעזה, ששוב נמצאים תחת הפצצות לא צודקות".

הפתעה בבית הישראלי

נבחרת שווייץ, שמובילה את הבית הישראלי במוקדמות היורו, חילצה אמש בקושי 3:3 ביתי מבלארוס. הבלארוסים כבר עלו ל־1:3 בדקה ה־84 (בלם הפועל חיפה דניס פוליאקוב כבש את אחד השערים), אבל שווייץ השוותה בדקות ה־89 וה־90. היא מחזיקה ב־15 נקודות משבעה משחקים, ישראל השלישית עם 11 משישה משחקים – כך ששני הכרטיסים פתוחים.