החורף מתקרב, הטמפרטורות יורדות ומי שנמצא בשטח מרגיש את זה. בתוך התרומות הרבות שנשלחות לבסיסי צה"ל, יש לא מעט בגדים חמים, מחממי צוואר וכובעים, אך עבור קבוצת נשים אחת לקנות כובעי צמר זה לא מספיק. לסרוג אותם בעצמן זה לעשות קצת יותר ומכל הלב עבור מי ששומר עלינו.
1 צפייה בגלריה
yk13632376
yk13632376
(שיהיה חם ללוחמות וללוחמים)
רינה פנחסוב מכפר סירקין, אמא לחמישה וסבתא ל־18, הקימה כבר לפני 12 שנה קבוצת נשים סורגות ("מועדון הסריגה של רינה'לה"), אך כעת הן מגבירות את הקצב למען אותם חיילים שנמצאים בחוץ. "הפרויקט הראשון שלנו היה סריגת כובעים וצעיפים לחיילים. במשך כל השנים אנחנו עושות את זה עבור פגים, חולי סרטן, קשישים וכל מי שצריך, ועוד לפני שהחורף מגיע אנחנו מתחילות לסרוג כובעים שחורים לחיילים שלנו. פונים אליי ואני גם שולחת מיוזמתי".
רינה מספרת: "היו לנו 55 כובעים מוכנים וישר שלחתי. עכשיו אנחנו סורגות כמה שאנחנו יכולות ושולחות למי שצריך. סריגה באה מהלב. הכי קל זה ללכת לקנות, בעשרה שקלים אתה קונה כובע, אבל זה מהלב והנשמה. אנחנו עושות את זה גם למען עצמנו וככה תורמות לקהילה. יש כאן אלמנות, נשים בודדות ויש כאלה שהילדים שלהן לא בארץ, אנחנו יושבות כמה שעות ביחד וזה תורם לנפש שלנו. שולחות משהו ומקבלות מכתב תודה, כמו זכייה במפעל הפיס. החיילים מקבלים את הכובעים וכותבים לנו תודה רבה, מצטלמים ושולחים לנו תמונות".