עיריית רמת־גן יזמה מהלך לחיבור 140 המקלטים הציבוריים בעיר לרשת אינטרנט (Wifi). מדובר במהלך תקדימי באופן יחסי בשלטון המקומי ורמת־גן היא העיר השנייה שמבצעת פרויקט בסדר גודל כזה, לאחר עיריית תל־אביב. הפרויקט כבר יצא לדרך ביום חמישי שעבר, והוא מבוצע באמצעות אגף מערכות מידע בעירייה וחברת סלקום, המנהלת את תשתיות התקשורת בעיר. עלות הפרויקט שולית ביותר ועומדת על עשרות אלפי שקלים בלבד. ראש העיר כרמל שאמה הכהן: "המדינה נמצאת במלחמה ארוכה וייתכנו מצבים שבהם נידרש לשהות במקלטים ובמרחבים המוגנים".
נווית זומר

הרשתות קיבלו אישור לא לסמן מחירים על מוצרים

הממונה על הגנת הצרכן הורה יום לאחר תחילת המלחמה לעובדי הרשות שלא לאכוף את חובת סימון המחירים על גבי מוצרים. הסיבה היא מחסור בכוח אדם ברשתות השיווק בשל המלחמה. בעקבות זאת צרכנים גילו שעובדים ברשתות קיבלו הנחיה להפסיק לסמן מחירים מה שמקשה על צרכנים להשוות מחירים ולמעשה נעלמו מדבקות המחיר. יצוין, כי ההקלה הזאת בהדבקת מדבקות ניתנה לרשתות בתנאי שאלה כן מקפידות על שלטי מחיר - אבל לא תמיד מתקיים תנאי זה.
מירב קריסטל

וולט תיתן סיוע של 12 מיליון שקל לעסקים שעובדים איתה

וולט הכריזה על תוכנית סיוע של 12 מיליון שקל לעסקים קטנים (הכוונה לא לרשתות אלא לזכיינים) שפועלים באמצעות האפליקציה שלה. במסגרת התוכנית, יקבל כל בית עסק מענק בגובה 8% מהמחזור החודשי שלו בוולט ועד 5,000 שקל. המענק יועבר לכל עסק עד ה־2 בנובמבר על מנת שהעזרה תהיה מיידית. החישוב יתבצע לפי ממוצע בית העסק בוולט בחודשי שגרה, וכך יאפשר גם לעסקים שאינם פעילים בזמן המלחמה לקבל מענק. ליאור אשכול, מנכ"לית וולט: "השבוע האחרון הוא אחד הקשים שכולנו עברנו בחיינו. וולט עם בעלי העסקים בכל רגע, בשגרה ובחירום".
נווית זומר