עם פרוץ המלחמה תושבים רבים מהדרום פונו לאזורים אחרים בארץ כדי למצוא שקט וזמן להתאושש מהתופת שחלקם חוו. ילדים רבים נותרו ללא מסגרות ותעסוקה, ויוזמה אחת מיוחדת דואגת להם למוצר שאינו בסיסי אך בטוח יעשה להם טוב.
1 צפייה בגלריה
yk13632277
yk13632277
(לעשות לילדים קצת טוב)
עו"ד יובל לזי (48), נשוי ואב לשלושה ילדים, הוא גיימר בנשמה והצורך במשחקי טלוויזיה ברור לו היטב. "יחד עם עוד כמה חברים התחלנו לגייס קונסולות משחקים, טלוויזיות וטאבלטים למפונים מהדרום ולתושבי הקיבוצים. זה התחיל כשראיתי את הבן שלי, שנמצא כל היום בבית, וזה משאיר אותו שפוי ורגוע. המשרד שלנו מייצג חלק מקיבוצי העוטף, אנחנו איתם בקשר רציף, והבנו מהם שיש בחלקם צורך בקונסולות. החלטתי לעשות משהו שהוא קצת שונה, ואז, ביחד עם החברים אורי לוין וגלי פרומוביץ' ואנשים מהשכונה, מיכל סלונים ועדי גפן־רונן, התחלנו להפיץ בשכונת נווה אביבים ובערים נוספות כמו הוד־השרון ונתניה שאנחנו מחפשים קונסולות למפונים".
"זה משהו שחושבים שהוא מותרות, אבל זה לנפש", מוסיף לזי. "חשבנו שזה משהו שייתן להם קצת יציבות שכרגע חסרה להם. זה פריט שיש אותו ביד שנייה די הרבה, אבל קשה לשנע אותו והחלטנו לעשות את זה באופן מרוכז. אנחנו מקבלים כבר פניות מחו"ל, יש לנו מוקד באמסטרדם ששולח לנו. הכל יד שנייה, אין מה לצפות למשהו נוצץ, אבל זה טוב לא פחות".
לתרומות לפנות ליובל, 050-4322299