ישראלים מתלוננים שאמזון ארה"ב האריכה זמני משלוח לישראל לדצמבר ושמשלוחים רבים מבוטלים. גם חלק מאתרי אמזון באירופה מבטלים משלוחים. במקביל' הרבה מאוד פריטים שנשלחו חינם – נשלחים כעת בתשלום.
צרכן ישראלי שהזמין מאמזון קיבל הודעת ביטול על המשלוח שלו לפיה חל עליו איסור שילוח: "הם מגיבים עבור משלוח של זוג נעליים ושעון שהמשלוח נאסר או 'אסור' (prohibited). לדעתי הם עצרו הרבה משלוחים לארץ, מבדיקה עם חברים שגם בוטלו להם המשלוחים".
מבדיקה באתר אמזון האמריקאי אכן עולה שחלק ניכר מהמוצרים שהיו זכאים למשלוח חינם בקנייה מעל 49 דולר במסגרת מבצע השילוח של אמזון לישראל, כבר לא משתתפים במבצע הזכאות הזה. יחד עם זאת, יש עדיין מוצרים רבים שנכללים במבצע.
מהזמנה שערכנו באמזון ארה"ב, עולה שהזמנות באתר לישראל מבוצעות כרגיל, ייתכן שבהמשך נקבל מייל ביטול. באתר כן האריכו את זמני המשלוח, חלקם עד דצמבר.
לפי דואר ישראל משלוחי אמזון ועלי אקספרס שהתעכבו בגלל המלחמה החלו להגיע ארצה בימים האחרונים. "כמויות קטנות יותר", כך נמסר, "אבל הם מצליחים לשלוח דרך חברות מטען וטיסות רגילות שהחברות הישראליות מפעילות. לא סגרו הזמנות, אבל ייתכנו עיכובים כי יש פחות טיסות".