באתר המועצה לשימור אתרי מורשת מיהרו להתמודד עם העובדה שקצת קשה בימים אלה לטייל פיזית באתרי מורשת, והעלו את זומורשת - סיורים וירטואליים באתרי מורשת. באתר גם שורת פעולות בעלות ערך לימודי לילדים, שבימים אלה יש לה גם משמעות מיוחדת: מה יותר פטריוטי בזמן מלחמה מלהתוודע להיסטוריה הקרובה של מדינת ישראל. כך למשל תמצאו באתר פעילויות יצירה מודרכות, ובמסגרתן יוצרים דגם של אוניית מעפילים, חומה ומגדל או באר מים.
מבנה לשימור הוא מבנה ישן בעל חשיבות. ישנם מבנים רבים לשימור מתקופת ראשית ההתיישבות, לפני שהוקמה המדינה או משנותיה הראשונות. מבנים אלה יכולים ללמד אותנו על התקופה, האנשים שחיו כאן ועל אירועים חשובים שהתרחשו בהם. דפי צביעה באתר מזמינים את הילדים להיכרות קרובה עם מבנים אייקוניים, בהם הגשר בקיבוץ נהריים, מתחם הקטר בבאר־שבע, מחנה המעפילים בעתלית, בית בן־גוריון בתל־אביב ועוד. בין דפי הציור גם אתרים שנמצאים בעוטף עזה, למשל אנדרטת משואה לתקומה בקיבוץ יד מרדכי.
שעשוע מהנה מאוד שמציע האתר הוא הרכבת פאזלים וירטואליים של אתרי מורשת. בין האתרים שזכו לפאזל צבעוני: רכבת העמק בכפר יהושע, מקווה ישראל, בית ויצמן, אתר הפרדסנות ועוד.
עוד מציע האתר שורת פעילויות חשיבה, בהן משחקי זיכרון, תפזורת, תשבצים, מצא את ההבדלים, משחקי מבוכים ועוד.