מכבי ת"א ממשיכה בנדידה באירופה. אחרי שהפסידה שלשום בוולנסיה, המריאה הקבוצה לאתונה, שם תפגוש הערב (21.15) את פנאתינייקוס במחזור הרביעי ביורוליג. לאחר מכן ימשיכו הצהובים למונאקו, ומשם למשחק במילאנו שנדחה מהמחזור השני.
"לא ידענו למה לצפות במשחק מול ולנסיה", אמר המאמן עודד קטש. "לא ידענו איך נרגיש ובאיזה כושר נהיה ואיך כל אחד מהשחקנים יגיב לסיטואציה. אנחנו צריכים למצוא את הדרך לבוא עם אנרגיות יותר טובות ונקווה שגם המשחק מול ולנסיה הכניס אותנו לקצב משחק, שהיה חסר לנו אחרי שבועיים. הלב שלנו בכל שנייה עם האנשים בארץ, אנחנו רוצים לחזק ונקווה לשחק הערב כדורסל יותר טוב ולשמח את האוהדים שלנו".
במכבי ת"א התאכזבו מההפסד לקבוצה הספרדית, גם בפן המקצועי ובעיקר בגלל שלא הצליחו לשמח אפילו במעט את אוהדיהם, והם מקווים הפעם לעמוד במשימה.
נשים. א.ס רמה"ש החליטה לפרוש משלב הבתים של היורוקאפ לאור המצב הביטחוני והעובדה שככל הנראה לא תוכל לארח אף אחד ממשחקיה בארץ. לפני כן הודיעה פיב"א כי החליטה לדחות את כל המשחקים של הקבוצות הישראליות שמשתתפות ביורופקאפ לגברים (הפועל גליל עליון, נס־ציונה ובני הרצליה) וביורוקאפ לנשים (אליצור רמלה ורמה"ש) בשבוע הקרוב. (רענן וייס)
מוקדמות היורו. המשחק בין בלגיה ושוודיה, שהופסק ביום שני אחרי המחצית הראשונה במצב של 1:1 לאחר שנודע על רצח שני אוהדים שוודים ברחובות בריסל, לא יחודש והנבחרות יתחלקו בנקודות - כך סוכם בינן לבין אופ"א.