הלוחמים בשטח – בני המשפחה יתארחו בבית מלון. זו היוזמה של דוד הגר, איש עסקים חרדי מלוס־אנג'לס, שהרגיש כי קיים צורך באירוח ותמיכה במשפחות הלוחמים, החל מאתמול ועד לסיומה של המלחמה. לא מדובר אך ורק בניקוי ראש עבור ההורים והאחים, מאחר שהמטרה היא גם לתת קצת רוגע ללוחמים וללוחמות הפועלים בכל הזירות, רחוקים מהבית ורוצים להיות בטוחים שיקיריהם לא מבלים את כל היום בדאגה.
כבר אתמול התארחו בני משפחה של 40 לוחמי אחת הסיירות בבית מלון במרכז הארץ, וישהו שם עד למוצאי שבת. במהלך שלושת הימים המשפחות ייהנו מארוחות טובות, הרצאות וחברה. אשתו של אחד הלוחמים הגיעה עם שני ילדיה, ואמרה: "עצם המחשבה שמישהו חושב על המשפחות והוציא אותנו מסיר הלחץ, זה פשוט מרגש".
הגר, ממייסדי הנח"ל החרדי, סיפר: "הרעיון להוציא את בני המשפחות לריענון הוא חשוב מאין כמותו לשמירת המורל של החיילים והלוחמים. כשהם יודעים שבבית רגוע, הרבה יותר קל להם להתרכז במשימות הביטחון השוטפות, וזוהי השפעה חשובה על המשך החוסן הלאומי. תודה לדוד פתאל, מבעלי רשת המלונות, על הסיוע והעזרה".
לדברי הגר, מדי סופ"ש תתארח קבוצה אחרת של בני משפחות הלוחמים כדי שתזכה לפינוק, כשהגר שואף בעיקר לתת למשפחות את התמיכה וההערכה המגיעות להן.