25 בנובמבר – זהו התאריך שאליו מכוונת מינהלת הליגה לשובו של הכדורגל. בישיבת הדירקטוריון אתמול הונחו הקבוצות להמשיך בשגרת האימונים בהתאם להנחיות הרשויות ופיקוד העורף ולהתכונן לחזרת הליגות המקצועניות בעוד כחודש, אחרי משחקי נבחרת ישראל במוקדמות היורו. אם ניתן יהיה לחדש את הליגה במועד הזה, הליגה תשוחק במלואה, ומחזורים רבים ייערכו באמצע השבוע. אם חידוש המשחקים לא יהיה אפשרי, דירקטוריון המינהלת יתכנס שוב כדי לדון בחלופות.
גם במקרה שהליגה תחזור בתאריך המיועד, לא ברור האם תתאפשר כניסת קהל – וזה כמובן תלוי בהתפתחויות המלחמה. אחת האפשרויות היא חידוש הליגה ללא קהל, עד שפיקוד העורף יאפשר זאת, אך לא ברור אם בעלי הקבוצות יסכימו לכך. בנוסף, המועדונים חוששים כי שחקנים זרים שכבר עזבו את הארץ יחששו לחזור. (נדב צנציפר)

הזדהות בגרמניה: באיירן וקיין תומכים בדניאל פרץ

דקת הדומייה שלשום במשחק בין באיירן מינכן למיינץ, והמראות של דניאל פרץ דומע על הספסל, ריגשו רבים בגרמניה. "כקבוצה, חשוב שנדבר האחד עם השני, ועלינו להיות בטוחים שדניאל פרץ מרגיש טוב", אמר הארי קיין, כוכב באיירן וחברו של פרץ לקבוצה.
בבאיירן עסקו רבות בימים האחרונים במקרה של השחקן ההולנדי־המרוקאי נוסייר מזראווי, שפירסם פוסטים התומכים בחמאס ובמתקפת הטרור, וזומן להנהלה לשיחת הבהרה שאחריה התנצל. ב"בילד" דווח כי קיין, יחד עם השחקנים הבכירים תומאס מולר וג'ושוע קימיך, "לקחו אחריות" בנושא במטרה לאחד את חדר ההלבשה. "זה מצב מטורף", אמר המאמן תומאס טוכל. "פרץ דואג למשפחתו כל היום וכל הלילה, אנחנו מבינים את המצב שהוא נמצא בו".
במקביל, אוהדי סלטיק, קבוצתו של ליאל עבדה הפצוע, המשיכו בשלהם והניפו דגלי פלסטין גם במשחק הליגה אתמול מול הארטס. גם בטורקיה ניתן לראות תמיכה רבה בפלסטינים: שלשום נעדרו שגיב יחזקאל ורמזי ספורי ממשחק קבוצתם אנטליהספור בגלל טקס הזדהות עם הפלסטינים שהתקיים לפני המשחק, ואילו אתמול עדן קארצב ישב על הספסל של בשאקשהיר בפתיחת המשחק מול סמסונספור, שאליו עלו שתי הקבוצות כשהן נושאות שלט תמיכה בעזה ונגד "הדיכוי" הישראלי.