גם כשהיא רחוקה מהבית כבר שבוע וחצי, הפועל ת"א מצליחה לא רק להחזיק את המסגרת הקבוצתית – אלא גם לנצח. אתמול היא הביסה את המבורג 72:111 ועלתה למאזן 0:3 בבית 1 ביורוקאפ. האדומים ברחו ליתרון גדול כבר ברבע הראשון ושייטו לניצחון. שישה שחקנים קלעו בדאבל־פיגרס, בראשות קסבייר מנפורד (22), בראיין אנגולה וג'יילן הורד (18 כל אחד).
הנהלת המפעל הודיעה לקבוצה כי עליה למצוא אולם חלופי באירופה, שבו תוכל לארח את משחקיה הביתיים כל עוד לא ניתן לשחק בישראל. בין האופציות: בלגרד, אתונה וריגה. (אפרת עמורבן)

עוברים לבלגרד: בית זמני למכבי ת"א

מכבי ת"א תארח את משחקי היורוליג שלה בבלגרד עד להודעה חדשה. משחקה הראשון בסרביה ייערך ב־9 בנובמבר מול באיירן מינכן. לפני כן צפוי לה השבוע משחק במונאקו, ולאחר מכן ביום שלישי במילאנו. המשחק הביתי המתוכנן ל־2 בנובמבר מול ריאל מדריד נדחה וטרם נקבע לו מועד חדש.
(אפרת עמורבן)

האתגר של הנבחרת: 4 משחקים, 10 ימים

לאחר שאופ"א קבעה את התאריך החדש למשחקה של נבחרת ישראל מול קוסובו במוקדמות יורו 2024, הושלם לוח המשחקים שנותרו לה והוא קשוח במיוחד. הנבחרת תקיים ארבעה משחקים בעשרה ימים: ב־12 בנובמבר היא תתארח בקוסובו, אחרי שלושה ימים היא תארח את שווייץ, ב־18 בחודש היא תארח את רומניה, והמשחק האחרון ייערך באנדורה כעבור שלושה ימים נוספים. עדיין לא ברור היכן ייערכו שני משחקיה הביתיים של הנבחרת, מול שווייץ ורומניה.