אחרי שנפלו האופציות של גרמניה וקפריסין, ההתאחדות לכדורגל הגיעה לסיכום על אירוח המשחקים הביתיים של נבחרת ישראל במוקדמות היורו מול שווייץ (15.11) ורומניה (18.11) בהונגריה. המיקום המדויק ייקבע בהמשך.
יו”ר ההתאחדות, שינו זוארץ: “בסיועו הגדול של שגריר ישראל בהונגריה, יעקב הדס־הנדלסמן, הממשלה וההתאחדות ההונגרית מתאפשר לנו לקיים אצלם את המשחקים מול שווייץ ורומניה. זה בהחלט מחמם את הלב לזכות לתמיכה כל כך משמעותית מאנשים, חברים, מנהיגים וראשי התאחדויות שעומדים לצידנו”.
ובינתיים, גם בלי לשחק, נבחרת ישראל עלתה שלב אחד למקום ה־71 בדירוג פיפ”א.
קונפרנס ליג. עומרי גאנדלמן כבש את שער הבכורה שלו במדי גנט, והוסיף בישול ב־0:5 על בריידבליק מאיסלנד בבית 2 בו משחקת גם מכבי ת"א.

פתיחה סבירה לאבדיה, לא לוושינגטון

תשע נקודות ב־50 אחוז מהשדה, שבעה ריבאונדים (הוביל את הקבוצה בקטגוריה הזו), חמישה אסיסטים. דני אבדיה פתח בחמישייה של וושינגטון במשחקה הראשון העונה, וסיפק מספרים סבירים ב־21 הדקות שקיבל. סביר. זה הפועל שלא תופס בשום צורה להופעה של הוויזארדס.
היה ברור שוושינגטון היא אחת הקבוצות הגרועות ב־NBA. הקיץ היא נחלשה באופן מודע כדי לכוון לבחירת דראפט גבוהה. אבל ערב הבכורה היה מחפיר – 120:143 לאינדיאנה. אבדיה לא נגע מספיק בכדור, כפי שהתרגלנו, ונראה שזו תהיה עונה לא פשוטה. (יאיר קטן)