מכבי חיפה הודיעה כי המשחק בינה לבין ויאריאל במחזור השלישי של שלב הבתים בליגה האירופית יתקיים ב־9 בנובמבר, ויועתק מישראל לאצטדיון בלרנקה, קפריסין, לאור המצב הביטחוני. כמו כן הודיע המועדון כי בהוראת אופ"א ההתמודדות תיערך ללא קהל.
כזכור, אופ"א הטילה איסור על קיום משחקים בינלאומיים בישראל לאור המלחמה שבה נמצאת המדינה מאז 7 באוקטובר, מה שגרם לדחיית משחקיהן של מכבי חיפה בליגה האירופית ושל מכבי ת"א בקונפרנס־ליג.
בשני המשחקים שקיימה עד כה במסגרת שלב הבתים, השיגה מכבי חיפה נקודה אחת. הירוקים הובסו 3:0 במשחק החוץ בצרפת במחזור הראשון, סיימו ב־0:0 עם פנאתינייקוס במשחק הביתי בסמי עופר והם נועלים את טבלת בית 6.
(שמעון אלבז)

רביבו: לנתק יחסים עם טורקיה

חיים רביבו ממשיך במתקפה שלו נגד טורקיה, בעקבות דברי מנהיגיה נגד ישראל בזמן המלחמה. מי שכיכב בעבר בשתיים מהאימפריות הכי גדולות של הכדורגל הטורקי - פנרבחצ'ה וגלאטסראיי - העלה אתמול סטורי תקיף.
"לא מבין מדוע לא מנתקים את היחסים עם טורקיה. תומכי הטרור. הם דורכים על דגל ישראל, הפגנות, תחזירו את השגריר, סלקו את השגריר שלהם. תאסרו טיסות של טורקיש איירליינס. לא לטורקיה!", כתב רביבו בפוסט.

בגלל המצב: עזיבה ראשונה בחולון

אמד קייבר סיים את דרכו בהפועל חולון בעקבות המצב הביטחוני בישראל. במועדון טוענים כי השחקן ביקש להשתחרר מחוזהו וכי בימים האחרונים כשלו הניסיונות לשכנעו להישאר. חולון, ששומרת על שגרת אימונים בקפריסין, תקיים השבוע את משחקה הראשון במסגרת ליגת האלופות של פיב"א ותתארח אצל אלופת המפעל, טלקום בון, ביום רביעי ללא קהל.
ביורופקאפ שוחקו כבר שני מחזורים, אך בשל המלחמה נעדרו מהם הקבוצות הישראליות - נס־ציונה, גליל־עליון ובני הרצליה. אתמול הוחלט כי שלוש הקבוצות הישראליות ימשיכו במפעל, ויארחו את משחקיהן בקפריסין.
(סתיו איפרגן)