ב־2005, כאשר הרולינג סטונס הוציאו את אלבום האולפן הקודם שלהם, הילד ג'וד בלינגהאם היה בן שנתיים וקצת, והתחיל להראות עניין רציני בכדור שבעט על הדשאים של סטאורברידג', לא רחוק מברמינגהאם.
1 צפייה בגלריה
yk13652083
yk13652083
(גול ניצחון בדקה ה־92 . בלינגהאם חוגג עם החברים | צילום: LLUIS GENE / AFP)
לפני תשעה ימים הסטונס הוציאו אלבום חדש, הראשון אחרי 18 שנה שמורכב מחומרים מקוריים. כחלק ממסע השיווק האגרסיבי, על החולצות של שחקני ברצלונה אתמול בקלאסיקו הופיע לוגו השפתיים המפורסם של הלהקה. הסולן מיק ג'אגר והגיטריסט רוני ווד ישבו ביציע במונז'ואיק, הבית הזמני של בארסה, וחיכו להיות פעם אחת ולתמיד בצד של הקהל בקונצרט. ג'וד בלינגהאם עדיין ילד, רק בן 20, ומצלמות הטלוויזיה התעכבו ממושכות על הפנים הסובלות של האבנים המתגלגלות בעקבות השואו שלו.
בלינגהאם כבר עשה מספיק בחודשים הראשונים שלו בריאל מדריד כדי להיחשב כאגדה, בזכות שערי ניצחון בתוספות זמן, מספרים מטורפים ואחריות מוחלטת על ההצלחה של הקבוצה שהוא נושא על גבו. אבל האנגלי כבר התקרב אתמול לדרגה של אליל עם צמד מנצח בקלאסיקו הראשון שלו, 1:2 ועוד בברצלונה. מול הרוקנרול של הסטונס, בלינגהאם עשה את זה בצורה קלאסית: ריאל הייתה בפיגור משער מוקדם של אילקאי גונדואן (6), ובמחצית השנייה הקשר ניצח על התזמורת של הבלאנקוס עם כדור נפלא לחיבורים (68) וגול מכריע בדקה ה־92. אחרי 11 מחזורים, ריאל יצרה פער של ארבע נקודות מבארסה.
אייטור קראנקה - כוכב עבר בריאל, מאמן די חלש בהווה ופרסונה נון גראטה בקריית־שלום - ניסה להסביר את הקסם לפני המשחק, בתור מי שאימן את השחקן במשך תקופה קצרה בברמינגהאם: "כולם הופתעו מהמנטליות של ג'וד, אבל אני לא. התחננתי מהבעלים שלא ימכור אותו לדורטמונד. הוא חוטף כדורים, מוסר, רץ. מבקיע. תוסיפו לכך אינטליגנציה, כישרון ואישיות, ותקבלו את ג'וד. מה שהוא עושה בריאל לא מקרי".
רוברט לבנדובסקי חזר מפציעה ונכנס כמחליף בניסיון להשוות. האנשים ששינו את המוזיקה ישבו ביציע. כל אלו נותרו כרעש רקע. היה אנגלי אחר, חבר בלהקה אחרת, שכבש את האצטדיון.
עוד באירופה. מנואל נוייר חזר לשער באיירן מינכן (דניאל פרץ נשאר בסגל וישב על הספסל כשוער שלישי), במשחק מופרע לגמרי בגרמניה: להפסקה ירדו באיירן ודארמשטאדט ב־0:0, כשהמארחת בעשרה שחקנים והעולה החדשה בתשעה, ובמחצית השנייה באיירן התפרצה עם 0:8, כולל שלושער של הארי קיין שהדהים בשער ממרחק של יותר מחצי מגרש. באנגליה, טוטנהאם זמנית ראשונה אחרי 1:2 בלונדון על קריסטל פאלאס, ארסנל שנייה בזכות 0:5 על שפילד יונייטד שהוביל אדי אנקטיה עם שלושער. אוסקר גלוך בישל ב־0:3 של רד בול זלצבורג על אלטאך.