אחרי שנחשף ב־ynet כי מאמן הפועל ת"א מייקל ולקאניס עובר לאיאקס לתפקיד עוזר המאמן, במועדון התקבלה החלטה למנות את הספרדי בורחה למה (32), ששימש כעוזרו של האוסטרלי בוולפסון.
1 צפייה בגלריה
yk13655115
yk13655115
(בורחה למה | באדיבות הפועל תל אביב)
רק בעונה שעברה הדריך למה את אינטר עלייה ת"א מליגה ג', משרת המאמן הראשי בקבוצה בוגרת היחידה בקריירה שלו, והיה אחראי על עלייתה לליגה ב'. במקביל שימש כמאמן הכושר של הפועל כפר־סבא. בהפועל ת"א לקחו פה הימור לא קטן. התפקיד הראשון של הספרדי היה במחלקת הנוער של הפועל באר־שבע במסגרת שיתוף פעולה עם אתלטיקו מדריד. במהלך הקורונה והעזיבה הזמנית של אלונה ברקת השותפות בין המועדונים פורקה. למה, שבת זוגו היא ישראלית, החליט להישאר בארץ ומונה למאמן קבוצת הנוער על ידי מאור מליקסון ואליניב ברדה. מאוחר יותר הפך לעוזרו של קרלוס גרסיה בבית"ר ת"א/בת־ים, קבוצת הבת של מכבי ת"א, ששיחקה אז בלאומית.
בזמן שכל צוות האימון הזר של הפועל ת"א עזב את הארץ, כולל המאמן מייקל ולקאניס, למה בחר להישאר בארץ יחד עם זוגתו, ואף הגיע לבסיסים בדרום ולחמ"לים אזרחיים כדי לסייע במאמץ המלחמה בעזה.
בשיחות שהתקיימו בין ולקאניס לדייויד מינצברג, האוסטרלי המליץ על למה כאיש מקצוע שהתפתח בשנים האחרונות, והמנהל חן סול, שהתעקש על מאמן זר, החליט לתת לו את ההזדמנות.

גרסת דיא סבע

לראשונה מאז הפוסט מעורר המחלוקת של אשתו נרמין שעורר את זעמם של רבים מאוהדי מכבי חיפה, דיא סבא התייצב מול המצלמות והתייחס לסערה. "הדברים יצאו מפרופורציות. מנסים לצייר אותנו בחוץ בצורה מסוימת", אמר החלוץ. "אני רוצה להשתתף בצער כל המשפחות שאיבדו את יקיריהן. כואב הלב על כל הנרצחים. אלו ימים לא פשוטים. חשוב לי להבהיר שלאשתי היו כוונות טובות, אנחנו מאמינים בדו־קיום". בטורקיה פורסם שהסיכוי שסבע ימשיך בחיפה הוא קלוש. (שמעון אלבז)
רסיסי רקטות במגרש באשדוד. בעקבות ירי הטילים המסיבי לעבר הדרום הודיעה מ.ס אשדוד על הפסקת אימוניה עד הודעה חדשה. במועדון ציינו כי רסיסי רקטות שיורטו על ידי כיפת ברזל נחתו במגרש האימונים של הקבוצה. (לירן ביטון)