אחרי שבועות של מיצגים המוניים עם דגלי פלסטין, סלטיק נלחמת בארגון האולטראס "הבריגדה הירוקה": ראשי המועדון החליטו לסלק את חברי הארגון מהיציעים, והשעו כ־200 מהם עד להודעה חדשה.
1 צפייה בגלריה
yk13657728
yk13657728
(דגלי פלסטין ביציע אוהדי סלטיק | צילום: EPA/ROBERT PERRY)
הסיבה הרשמית היא "תקריות חוזרות ונשנות של התנהגות בלתי הולמת", המתייחסות לאירועי אלימות, אבל הארגון וההנהלה מסוכסכים קשות גם על רקע הדגלים. מדובר בכ־200 מחזיקי מינויים, שככל הנראה היו מעורבים בשבועות האחרונים בניסיונות פריצה למגרש והדלקת נפצים. הקש ששבר את גב הגמל היה עימותים עם סדרנים במשחק האחרון מול היברניאן.
סלטיק הזהירה את אנשי הארגון מספר פעמים, וביקשה מהם מפורשות לחדול מהנפת הדגלים אחרי הפעם הראשונה שבה עשו זאת, לאחר פרוץ המלחמה (מקרה שהוביל את שחקן הקבוצה ליאל עבדה לדרוש מהמועדון לגנות אותם), אך הם רק הגבירו את הפעילות בנושא הפלסטיני. במשחק ליגת האלופות מול אתלטיקו מדריד הם אף כיסו חלק מהכיסאות ביריעות פלסטיק שיצרו מיצג של דגל פלסטין. נכון לעכשיו אותם אוהדים לא יוכלו להגיע למשחקי הבית והחוץ, בזמן שסלטיק, שצפויה להיקנס על ידי אופ"א בגלל התנהגותם, תקיים שיחות עם ראשי הארגון במטרה למצוא פתרון.

בהונגריה, עם קהל

ההתאחדות לכדורגל קיבלה את אישור אופ"א לארח את שני משחקי הנבחרת במוקדמות יורו 2024 מול שווייץ (15.11) ורומניה (18.11) בהונגריה, באצטדיון פאנצ'ו בעיירה פלצ'וט, שמרוחקת 45 ק"מ מבודפשט - והם יתקיימו לעיני קהל. האצטדיון יכול להכיל 3,800 צופים, ומספרם בפועל ייקבע בהמשך. (נדב צנציפר)
ספרד. ריאל מדריד ממשיכה לבנות את עצמה לטווח הארוך: ברקע ההצלחה הפנומנלית של ג'וד בלינגהאם, כוכב צעיר אחר של המועדון, ויניסיוס ג'וניור (23), חתם על חוזה חדש עד 2027. פרטי החוזה לא נחשפו, אך סביר להניח שמדובר בשדרוג לשכר הנוכחי, 20 מיליון יורו לעונה – וסעיף השחרור החדש של החלוץ הברזילאי עומד על מיליארד יורו.
כדור הזהב. מארגני הטקס שוב נתקלים בביקורות חריפות בנוגע ליחס לנשים, שהוגדר כ"בושה": מי שנבחר להעניק את הפרס לספרדייה אייטאנה בונמאטי היה דווקא נובאק ג'וקוביץ', שדיבר בעיקר על עצמו ובעבר התנגד לשוויון בפרסים בטניס. ולא רק זה: הגביע לא היה על הבמה כאשר הוא הכריז על הזוכה, והובא אליה באיחור באופן מביך.

קליפרס, קבוצה עם זקן

עוד סופר־קבוצה נוצרה ב־NBA, שבוע לתוך העונה החדשה – אבל זו אחת שמעלה הרבה סימני שאלה בגלל גילם של הכוכבים והאישיות הבעייתית של חלקם. אחרי ששבר את הכלים ודרש לעזוב את פילדלפיה, ג'יימס הארדן נשלח ללוס־אנג'לס קליפרס עם אקס הפועל חולון פי־ג'יי טאקר ופיליפ פטרושב, תמורת חבילה שכוללת בין השאר את ניקולה באטום – וכעת לאל־איי יש רביעייה מרתקת עם הארדן (34), קוואי לנארד (32), פול ג'ורג' (33) וראסל ווסטברוק (34).
וושינגטון הובסה בבית 126:107 על ידי בוסטון אתמול לפנות בוקר, במשחק שבו הסלטיקס התקרבו להפרש 30 נקודות כבר ברבע הראשון. דני אבדיה תרם 11 נקודות ושבעה כדורים חוזרים.